Usługi napraw i konserwacji w zakresie mechanicznych instalacji budynkowych - tj. rolet/moskitier oraz usługi montażu rolet/moskitier w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

Publication date 2014-03-25
End date 2014-04-02 10:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63539 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 395154009, 395154102, 507120009, 441153105, 454211452
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot i miejsce realizacji zamówienia jest:
1) Pomiar, wymiana i montaż rolet w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław,
1.2. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław
1.3. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław
1.4. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław
1.5. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław
1.6. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
2) Pomiar, wymiana i montaż moskitier w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
a) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław
b) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław

3) Serwis rolet/żaluzji - na dzień podpisania umowy - regulacja, naprawy, wymiana części zamiennych w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
3.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław
3.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław
3.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław
3.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław
3.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław
3.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław
3.7. Żłobek nr 11 - ul. Hubska39, Wrocław
3.8. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław
3.9. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do siwz
Termin wykonania usługi : do 10.12.2014r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zadania, w tym wymianę rolet nie później niż do 15 05 2014r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna 15
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 358 46 46
Fax 71 358 46 47
Regon 02154505100000
E mail przetargi@wzz.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie pkt 5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza W zakresie pkt 5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjal W zakresie pkt 5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne W zakresie pkt 5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja W zakresie pkt 5 Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty ) Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione i podpisane Zestawienie kosztów zadania - Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. e) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. f) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. g) Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP: h.1) należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, h.2) dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. h.3) informację o przynależności do tej samej do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Każda ze stron może wnieść o zmianę umowy w trybie pisemnym w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, jeżeli zmiana będzie prowadzić do: 1) poprawy jakości usług przy braku zmiany ceny końcowej, 2) podniesienia bezpieczeństwa, 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu usługi), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
Kryt cena A
Spec www www.wzz.wroc.pl, www.bip.wzz.wroc.pl
Spec war Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Data skl 02/04/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Sekretariat
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)