Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
Plac Rydygiera 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Chełmno
|
Kod poczt |
86-200
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
056 6772607
|
Fax |
056 6772710
|
Internet |
www.zoz.chelmno.pl
|
Regon |
00031002500000
|
E mail |
przetargi@zoz.chelmno.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia (Rozdział II pkt 1 SIWZ).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) jakiego charakteru stosunki, będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
formularz oferty - Rozdziale III SIWZ,
załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy,
pełnomocnictwo, zgodnie z pkt 11.6. SIWZ - jeśli dotyczy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Możliwa jest zmiana cen:
1) w przypadku waloryzacji cen, ze względu na zmiany cen producentów, przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Dostawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. W/w zmiany mogą być dokonywane na wniosek Dostawcy, w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy. Wniosek Wykonawcy musi być udokumentowany dowodem zmiany cen producentów ze wskazaniem wysokości zmiany,
2) w przypadku zmiany stawek VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. W/w zmiany mogą być dokonywane na wniosek Dostawcy , w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia w formie aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy wyłącznie pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych.
Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w następujących przypadkach:
a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni,
d) zmiany producenta, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, która będzie spowodowana przez:
zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej,
zerwaniem współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca.
4. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umowy.
5. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego.
6. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.zoz.chelmno.pl
|
Spec war |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
|
Data skl |
03/04/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Sekretariat Dyrektora
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|