ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Publication date | 2014-03-25 |
End date | 2014-04-02 10:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 99996 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 487710003, 302313103, 302374106, 302372207, 302374601, 302372805, 302321108, 302131006, 301214306, 302372702 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2014 sprzętu informatycznego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pogrupowanych w trzech pakietach obejmujących odpowiednio: Pakiet I - stacjonarne zestawy komputerowe (osiem stacjonarnych zestawów komputerowych o różnej konfiguracji przeznaczonych do pracy w Zintegrowanym Systemie w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zgrupowanych w Pakiecie nr 1 w ramach środków finansowych zaplanowanych w budżecie jednostki na wydatki majątkowe), Pakiet II - komputery przenośne (cztery komputery przenośne o różnej konfiguracji przeznaczonych do pracy w Zintegrowanym Systemie w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zgrupowanych w Pakiecie nr 2 w ramach środków finansowych zaplanowanych w budżecie jednostki na wydatki majątkowe), Pakiet III - elementy sprzętu komputerowego (zgrupowanego w Pakiecie nr 3 w ramach wydatków bieżących jednostki). Wyszczególnienie: Pakiet I - stacjonarne zestawy komputerowe. a. trzy zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna wraz z oprogramowaniem, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa, b. cztery zestawy komputerowe w skład których wchodzą: jednostka centralna wraz z oprogramowaniem, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa oraz monochromatyczna drukarka laserowa, c. jeden zestaw komputerowy w skład którego wchodzi: jednostka centralna wraz z oprogramowaniem, monitor, mysz komputerowa, klawiatura, listwa przepięciowa oraz monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne. Pakiet II - komputery przenośne. a. dwa komputery przenośne w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z oprogramowaniem, torbą, myszą komputerową oraz listwą, b. dwa komputery przenośne w skład których wchodzi: komputer przenośny (laptop) wraz z oprogramowaniem, torbą, myszą komputerową, listwą oraz monochromatyczną drukarką laserową. Pakiet III - elementy sprzętu komputerowego. a. trzy monochromatyczne drukarki laserowe, b. jedna mysz komputerowa, c. jedna klawiatura, d. jedna bateria CR 2032. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznego okresu gwarancji na bezawaryjną pracę wszystkich podzespołów wchodzących w skład jednostki centralnej, monitora, myszy, klawiatury, listwy przepięciowej, monochromatycznej drukarki laserowej *dotyczy Pakietu nr 1B i 3 oraz 12-miesięcznego okresu gwarancji na bezawaryjną pracę laptopa, monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego i monochromatycznej drukarki laserowej *dotyczy Pakietu nr 2B . W przypadku konieczności wymiany w okresie gwarancji dysku twardego - dysk uszkodzony pozostaje w dyspozycji Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego, będącego w okresie gwarancyjnym urządzenia ponosi Wykonawca (z wyłączeniem urządzeń będących na gwarancji door-to-door). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi |
Ulica | ul. Siewna 13a |
Nr domu | 13a |
Miejscowosc | Łódź |
Kod poczt | 94-250 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 042 6116660, 6339972 |
Fax | 042 6338389 |
Internet | www.piorin.gov.pl/lodz |
Regon | 47296702100000 |
E mail | wi-lodz@piorin.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 17/05/2014 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca wykaże wykonanie przynajmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego stanowiącego opis przedmiotu niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie dostaw należycie. |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), że na dzień składania ofert spełnia warunki wynikające z treści art. 22 ust.1 p.z.p |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw będących przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania między innymi, w wyniku decyzji organów władzy o zmianach organizacyjnych administracji rządowej w województwie lub zmianach wynikających z procedur wewnętrznych odnoszących się do sposobu udzielania przez Zamawiającego zamówień publicznych. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.piorin.gov.pl/lodz |
Spec war | WIORIN ŁÓDŹ ul. Siewna 13a |
Data skl | 02/04/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | WIORIN ŁÓDŹ ul. Siewna 13a (pok. nr 2) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |