Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Hajnówka
Publication date | 2014-03-26 |
End date | 2014-04-10 10:00:00 |
Instytucja | Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka |
Miejscowość | Hajnówka |
Województwo | podlaskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 101972 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302131006, 323220006, 375352009, 451127239, 452239004, 375000003, 391610008, 444000004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Hajnówka z możliwością składania ofert częściowych na części: Część I: organizacja placów zabaw polegająca na: 1) wykonaniu bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw przy Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach, 2) wyposażeniu i montażu zabawek na placu zabaw przy Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach i Szkole Podstawowej w Nowokorninie . Część II: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych m.in. w zabawki, pomoce dydaktyczne i meble oraz dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu. Część III: wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych w sprzęt multimedialny, kserokopiarki i sprzęt AGD. 2. Szczegółowy zakres zamówienia stanowią załączniki nr. 2-7 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Zespół Szkół w Dubinach i Szkoła Podstawowa w Nowokorninie. 3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Hajnówka, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-298/13. 4. Wykonawca jest zobowiązany: 1) Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym. 2) Dostarczyć wszelkie certyfikaty, atesty, gwarancje i inne dokumenty niezbędne do dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytku. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy(zapakowany w oryginalne opakowanie, bez oznak otwierania). 3) Dostarczyć przedmiot zamówienia na adres: Zespół Szkół w Dubinach, ul. Główna 1B, 17 - 200 Hajnówka, woj. podlaskie i Szkoła Podstawowa w Nowokorninie, 17 - 200 Hajnówka, woj. podlaskie zgodnie z załącznikami nr 2-7 do SIWZ. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5) Ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia i ustawiania przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszt transportu i rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montaż, a także inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. Organizacja placów zabaw obejmuje kompleksowe wykonaniu bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw wraz z przygotowaniem podbudowy (dostawa i montaż) oraz dostawa i montaż zabawek. 7) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku do ofert dołączyć należy zakres prac jaki zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru na okres: a) na wykonaniu bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw przy Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach oraz wyposażeniu i montażu zabawek na placu zabaw przy Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach i Szkole Podstawowej w Nowokorninie, a tak że dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu - 36 miesięcy, b) na wyposażenie oddziałów przedszkolnych m.in. w zabawki, pomoce dydaktyczne, meble, sprzęt multimedialny, kserokopiarki i sprzęt AGD - min 12 miesięcy z tym, że jeśli producent udziela dłuższej gwarancji obowiązuje termin gwarancji wskazany przez producenta, odpowiedzialnym względem Zamawiającego pozostaje Wykonawca, chyba, że Zamawiający skieruje swoje roszczenia do producenta. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka |
Ulica | ul. A. Zina 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Hajnówka |
Kod poczt | 17-200 |
Wojewodztwo | podlaskie |
Tel | 85 682 25 68 |
Fax | 85 682 46 12 |
Internet | www.gmina-hajnowka.pl |
Regon | 05052949200000 |
E mail | boss@gmina-hajnowka.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Wadium | Nie jest wymagane. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). 3. wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury od dnia jej dostarczenia po zrealizowaniu zamówienia. |
Wiedza | Oświadczenie |
Potencjal | Oświadczenie |
Zdolne | Oświadczenie |
Sytuacja | Oświadczenie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający opis zmiany z uzasadnieniem oraz termin końcowy wykonania przedmiotu zamówienia. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.gmina- hajnowka.pl |
Spec war | Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45. |
Data skl | 10/04/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 45. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | projekt współfinansowany z EFS w ramach POKL |
Czy uniewaznienie | Nie |