Kalejdoskop historii - trasa ekspozycyjna pod Wzgórzem Zamkowym

Publication date 2014-03-26
End date 2014-04-10 09:00:00
Instytucja Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102860 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452123102, 452123126, 452123205, 452123133, 453100003, 453111001, 453312008, 713200007, 323220006, 323212001, 391500008, 713141003, 511100006, 315000001, 310000006, 489000007, 798225007, 722125145, 388200009, 923120001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie trasy ekspozycyjnej
w Podziemiach będzińskich pod Wzgórzem Zamkowym w Będzinie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Ulica ul. 11 Listopada 20
Nr domu 20
Miejscowosc Będzin
Kod poczt 42-500
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 267 91 34
Fax 32 267 91 34
Internet www.bedzin.pl
Regon 00051556490000
E mail wim@um.bedzin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2014
Wadium 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A O/Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na zadanie: Kalejdoskop historii - trasa ekspozycyjna pod Wzgórzem Zamkowym. 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Wiedza Wymaga się wykazania robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże jedną robotę o minimalnej wartości brutto 2 000 000,00 zł. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty polegające na remoncie, przebudowie i aranżacji wnętrz zrealizowane w wyrobiskach podziemnych.
Potencjal Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolne Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osobę na stanowisko: - projektanta, posiadającą uprawnienia (w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej) do projektowania, posiadającą doświadczenie w projektowaniu robót min. 5 lat, wymagana liczba osób na stanowisku: 1, - projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w projektowaniu robót min. 5 lat, wymagana liczba osób na stanowisku: 1, -kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w realizacji robót min. 5 lat, posiadającą doświadczenie jako kierownik robót lub zastępca min. 3 lata, wymagana liczba osób na stanowisku: 1, - kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie w realizacji robót min. 5 lat, posiadającą doświadczenie jako kierownik robót lub zastępca min. 3 lata, wymagana liczba osób na stanowisku: 1, -posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie montażu lub kontrolno-pomiarowym o napięciu co najmniej 1 kV, wymagana liczba osób na stanowisku: 1. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała kwalifikacje na więcej niż jedno stanowisko.
Sytuacja -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł, -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2.Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3.Tabela rozliczeniowa podpisana przez Wykonawcę sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1.1.Zmiany te mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę i mogą dotyczyć: -zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, -aktualizacji bądź zmiany rozwiązań projektowych, -zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, -zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, -zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, -zmiany technologii wykonania robót. 2.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 3.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: -udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, -zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (zdarzenie obiektywne, zewnętrzne, nie posiadające swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstwa, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, którego skutków nie da się przewidzieć i nie można im zapobiec, które wystąpiło mimo dołożenia należytej staranności wymaganej w stosunkach kupieckich ( art. 355 §2 kodeksu cywilnego) w celu należytego spełnienia świadczenia ( np. w szczególności: pożaru, powodzi, gradobicia, strajku itp.), -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru.
Kryt cena A
Spec www http://www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 267 92 38 fax 32 267 91 34 przetargi@um.bedzin.pl
Data skl 10/04/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych pok. 115 Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wymaga podania w wykazie wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)