Dostawa mebli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze

Publication date 2014-03-26
End date 2014-04-03 14:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103448 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części zamówienia i został szczegółowo określony w Rozdziale II SIWZ oraz załącznikach do SIWZ nr 7a, 7b, 8a, 8b, 8c, 9a i 9b

Opis

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli wraz
z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym
(załącznik nr 7a do SIWZ) oraz opisie mebli (załącznik nr 8c do SIWZ) i na przedstawionych zdjęciach, rysunkach, rzutach, zestawieniach (pomieszczenia nr 2 - 15) stanowiących załącznik nr 8a i 8b do SIWZ. Przez dostawę rozumie się wykonanie, przewóz, wniesienie, złożenie, montaż i rozmieszczenie mebli, pomoc przy ustawieniu produktów farmaceutycznych na ekspedycji oraz podjęcie przez Wykonawcę wszelkich czynności niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego zezwolenia na uruchomienie apteki otwartej, w tym do uczestniczenia w odbiorze apteki przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego. Przy czynności ustawiania leków na regałach Wykonawca zapewni udział osobę posiadającą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w Visual Merchandisingu aptecznym. Wszystkie wskazane czynności zostaną wykonane na koszty i ryzyko Wykonawcy, w oparciu o jego wiedzę i doświadczenie z uwzględnieniem potrzeb oraz wskazówek Zamawiającego.

Meble mają być wykonane z płyty o grubości 18mm. Blaty mają być wykonane z płyty o grubości 60 mm. Elementy gięte i blaty mają być wykonane z laminatu HPL. Prowadnice w mają zapewniać pełne wysunięcie. Regały doświetlone lampami pionowymi, źródło światła w technologii LED. Napis nad regałami przestrzenny 3D. W regałach możliwość regulacji półek szklanych na wysokość. Szuflady wyposażone w system segregacji, w tym szufladowy system magazynowania leków o niżej wymienionych parametrach: 1) głębokość systemu min. 1200mm, wysokość ok 2200mm, szerokość ok 430mm 2) 10 szuflad standardowych (ok 125mm wysokości) 3) 3 szuflady wysokie (ok 250mm wysokości). Wszystkie elementy segregacji zastosowane w szufladach (przegródki) muszą być kompatybilne ze sobą. Dobór kolorystki mebli na etapie zawarcia umowy zgodnie z decyzją Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1) być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem niezwłocznie po ich ustawieniu, 3) zastosowane do produkcji płyty meblowe muszą posiadać atest higieniczny.

Przy dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.).

Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty.

Wykonawca jest zobowiązany reagować na zgłoszenia reklamacyjne w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszeniaPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli, tj. 80 sztuk kontenerów pod sprzęt komputerowy (podzielonych na dwa rodzaje) wykonanych z płyty meblowej laminowanej grubości 18 mm w odcieniu szarości. Prowadnica łożyskowa, półka wysuwana z ogranicznikami przed wypadnięciem, kółka z hamulcem, maksymalne obciążenie łączne 50 kilogramów. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 7b do SIWZ) oraz na rysunkach - załączniki 9a i 9b. Dobór kolorystki mebli na etapie zawarcia umowy zgodnie z decyzją Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1) być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem niezwłocznie po ich ustawieniu.

Przy dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.).

Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty.

Wykonawca jest zobowiązany reagować na zgłoszenia reklamacyjne w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
Ulica ul. Wazów 42
Nr domu 42
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-044
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4527700
Fax 68 4527702
Internet www.poliklinika.zgora.pl
E mail dyrektor@poliklinika.zgora.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 2
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie precyzuje się
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku - wyłącznie w zakresie 1 części zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące wyposażenia w meble apteki ogólnodostępnej o wartości min.: 50.000,00 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla każdego zadania
Potencjal Nie precyzuje się
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunku (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) - wyłącznie w zakresie 1 części zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) osobę posiadającą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w Visual Merchandisingu aptecznym
Sytuacja Nie precyzuje się
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca poza ofertą (załączniki nr 1 do SIWZ) oraz dokumentami w/w jest zobowiązany złożyć: 1. opisy produktów równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 2. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 3. formularze cenowe (załączniki 7a i 7b do SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Spec www www.poliklinika.zgora.pl
Spec war SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29
Data skl 03/04/2014
Godz skl 14:00
Miejsce SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)