Dostawa mebli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze
Publication date | 2014-03-26 |
End date | 2014-04-03 14:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW |
Miejscowość | Zielona Góra |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 103448 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa mebli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części zamówienia i został szczegółowo określony w Rozdziale II SIWZ oraz załącznikach do SIWZ nr 7a, 7b, 8a, 8b, 8c, 9a i 9bOpisPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli wrazz wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 7a do SIWZ) oraz opisie mebli (załącznik nr 8c do SIWZ) i na przedstawionych zdjęciach, rysunkach, rzutach, zestawieniach (pomieszczenia nr 2 - 15) stanowiących załącznik nr 8a i 8b do SIWZ. Przez dostawę rozumie się wykonanie, przewóz, wniesienie, złożenie, montaż i rozmieszczenie mebli, pomoc przy ustawieniu produktów farmaceutycznych na ekspedycji oraz podjęcie przez Wykonawcę wszelkich czynności niezbędnych do otrzymania przez Zamawiającego zezwolenia na uruchomienie apteki otwartej, w tym do uczestniczenia w odbiorze apteki przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego. Przy czynności ustawiania leków na regałach Wykonawca zapewni udział osobę posiadającą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w Visual Merchandisingu aptecznym. Wszystkie wskazane czynności zostaną wykonane na koszty i ryzyko Wykonawcy, w oparciu o jego wiedzę i doświadczenie z uwzględnieniem potrzeb oraz wskazówek Zamawiającego. Meble mają być wykonane z płyty o grubości 18mm. Blaty mają być wykonane z płyty o grubości 60 mm. Elementy gięte i blaty mają być wykonane z laminatu HPL. Prowadnice w mają zapewniać pełne wysunięcie. Regały doświetlone lampami pionowymi, źródło światła w technologii LED. Napis nad regałami przestrzenny 3D. W regałach możliwość regulacji półek szklanych na wysokość. Szuflady wyposażone w system segregacji, w tym szufladowy system magazynowania leków o niżej wymienionych parametrach: 1) głębokość systemu min. 1200mm, wysokość ok 2200mm, szerokość ok 430mm 2) 10 szuflad standardowych (ok 125mm wysokości) 3) 3 szuflady wysokie (ok 250mm wysokości). Wszystkie elementy segregacji zastosowane w szufladach (przegródki) muszą być kompatybilne ze sobą. Dobór kolorystki mebli na etapie zawarcia umowy zgodnie z decyzją Zamawiającego. Przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1) być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem niezwłocznie po ich ustawieniu, 3) zastosowane do produkcji płyty meblowe muszą posiadać atest higieniczny. Przy dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.). Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca jest zobowiązany reagować na zgłoszenia reklamacyjne w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszeniaPrzedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych mebli, tj. 80 sztuk kontenerów pod sprzęt komputerowy (podzielonych na dwa rodzaje) wykonanych z płyty meblowej laminowanej grubości 18 mm w odcieniu szarości. Prowadnica łożyskowa, półka wysuwana z ogranicznikami przed wypadnięciem, kółka z hamulcem, maksymalne obciążenie łączne 50 kilogramów. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 7b do SIWZ) oraz na rysunkach - załączniki 9a i 9b. Dobór kolorystki mebli na etapie zawarcia umowy zgodnie z decyzją Zamawiającego. Przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1) być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2) nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem niezwłocznie po ich ustawieniu. Przy dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.). Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że rozmiary przedmiotów równoważnych mają być zgodne z opisem przedmiotu wskazanym w SIWZ. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca jest zobowiązany reagować na zgłoszenia reklamacyjne w terminie 3 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW |
Ulica | ul. Wazów 42 |
Nr domu | 42 |
Miejscowosc | Zielona Góra |
Kod poczt | 65-044 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 68 4527700 |
Fax | 68 4527702 |
Internet | www.poliklinika.zgora.pl |
E mail | dyrektor@poliklinika.zgora.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 2 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Nie precyzuje się |
Wiedza | Na potwierdzenie spełnienia warunku - wyłącznie w zakresie 1 części zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania dotyczące wyposażenia w meble apteki ogólnodostępnej o wartości min.: 50.000,00 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla każdego zadania |
Potencjal | Nie precyzuje się |
Zdolne | Na potwierdzenie spełnienia warunku (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) - wyłącznie w zakresie 1 części zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) osobę posiadającą wiedzę, umiejętności i doświadczenie w Visual Merchandisingu aptecznym |
Sytuacja | Nie precyzuje się |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wykonawca poza ofertą (załączniki nr 1 do SIWZ) oraz dokumentami w/w jest zobowiązany złożyć: 1. opisy produktów równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 2. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 3. formularze cenowe (załączniki 7a i 7b do SIWZ) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 70 |
Kryt 2 | Gwarancja |
Kryt 2p | 30 |
Spec www | www.poliklinika.zgora.pl |
Spec war | SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29 |
Data skl | 03/04/2014 |
Godz skl | 14:00 |
Miejsce | SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |