Dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu

Publication date 2014-03-26
End date 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Powiat Milicki
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64845 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302130001, 302300000, 486240008, 482000000, 724000004, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa wraz z ubezpieczeniem do wskazanych lokalizacji 99 przygotowanych do użytkowania zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem.
1.2. Uruchomienie i zapewnienie usługi stałego dostępu do Internetu dla dostarczonych zestawów komputerowych w 57 lokalizacjach w granicach administracyjnych powiatu milickiego.
2. Lokalizacje dostaw zestawów komputerowych oraz zapewnienie dostępu do internetu określone zostaną w terminie maksymalnie 21 dni po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na warunkach określonych w § 6 umowy.
5. W ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie milickim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013:
5.1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia sprzętu. Wykonawca musi uzupełnić załącznik do formularza ofertowego wpisując specyfikację techniczną oferowanego sprzętu określając producenta i model sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. Wypełnienie tabeli w formularzu specyfikacji technicznych jest obowiązkowe, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu, opis funkcjonalności oraz oferowane okresy gwarancji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, jak również kompletną dokumentację, m.in. instrukcje obsługi, dokumentację techniczną, karty gwarancyjne oraz certyfikaty.
5.2. Oprogramowanie dostarczane przez Wykonawcę musi posiadać oryginalne licencje wystawione przez producentów oprogramowania. Licencje muszą uwzględniać specyfikę realizowanego projektu - tzn. możliwość wielokrotnego (bez ograniczeń ilościowych), nieodpłatnego oraz nieograniczonego w czasie użyczenia oprogramowania przez Zamawiającego gospodarstwom domowym.
5.3. Wykonawca zapewni odpowiednie oznakowanie dostarczonego sprzętu, zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu, opracowanym przez Instytucję Zarządzającą oraz opublikowanym na stronie internetowej www.poig.gov.pl. W szczególności do każdej szt. dostarczonego sprzętu (z wyłączeniem klawiatury, myszy) powinna zostać dołączona jedna naklejka samoprzylepna z logo Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz logo Unii Europejskiej i napisem Zakup wyposażenia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Milicki
Ulica ul. Wojska Polskiego 38
Nr domu 38
Miejscowosc Milicz
Kod poczt 56-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3840704
Fax 71 3840704
Internet www.bip.milicz-powiat.pl
Regon 93193467300000
E mail k.petrykiewicz@gmail.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Powiatu Milickiego 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, pok. nr 14 ( I piętro ) 5. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZU: najpóźniej do dnia 03.04.2014 roku do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością: a) co najmniej 3 dostaw sprzętu w tym minimum 1 dostawy na 15 zestawów komputerowych w ciągu ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania, b) świadczenie usług dostępu do internetu dla minimum 30 podmiotów w okresie ostatnich 3 lat przed datą wszczęcia postępowania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.1 i 7.2 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego - referencje.
Potencjal za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ),
Zdolne za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) dokument potwierdzający efektywność energetyczną produktów - dopuszcza się wydruk z odpowiedniej strony internetowej. b) wydruk raportu SYSmark® 2012 przeprowadzony zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy w punkcie specyfikacja jednostki centralnej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 U.P.z.p. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w przypadku kiedy czynniki niezależne od woli stron mogą mieć wpływ na dotrzymanie przez Wykonawcę umownego terminu wykonania zamówienia publicznego. Zamawiający w szczególności przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej; b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostawy z przyczyn nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania dostawy w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę). Uwaga: 1) Termin realizacji zamówienia (umowy) może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania powyższych okoliczności ! 2) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 3) Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 4) Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
Kryt cena A
Spec www www.bip.milicz-powiat.pl
Spec war www.bip.milicz-powiat.pl oraz w siedzibie zamawiającego
Data skl 03/04/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w STAROSTWIE POWIATOWYM W MILICZU ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz w Sekretariacie, pok. Nr 14 ( I piętro )
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)