Dostawa tuszy, tonerów oraz taśm do drukarek

Publication date 2014-03-27
End date 2014-04-04 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65771 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów oraz taśm do drukarek w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 4 - Formularz Asortymentowo-Cenowy.
2. Oferowane tusze tonery oraz taśmy muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent
(logo producenta na materiałach eksploatacyjnych, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i utylizację zużytych opakowań po tuszach i tonerach potwierdzony kartą odbioru odpadów - nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
9. Wspólny słownik zamówień CPV:
30125110-5 - tonery do drukarek laserowych/fax-ów
30125100-2 - wkłady barwiące

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Ulica ul. Szarych Szeregów 21
Nr domu 21
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 059 8422021 do 23
Fax 059 8427449
Internet www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Regon 00029178200000
E mail rckik@pro.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu Asortymentowo-Cenowym i być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Zaakceptowany Formularz Asortymentowo-Cenowy z wypełnioną kolumną Producent, nazwa handlowa, nr katalogowy. 2) Materiały producenta / dystrybutora tj. karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem / rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów Ocena zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez zamawiającego nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
Inne dokumenty 1.Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale 7 oraz 8 SIWZ oraz: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ PKT III.4.3.1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w ust 4 pkt 1) stosuje sie odpowiednio.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość umowy.
Kryt cena A
Spec www www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego osobiście, pocztą lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
Data skl 04/04/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Słupsku - przy ul. Szarych Szeregów 21, w pok. nr 82 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)