Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Radomsku
Publication date | 2012-08-29 |
End date | 2012-09-06 10:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Radomsko |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 320204 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007, 228160003, 228500003, 301920001, 301990000, 301976442, 301976301, 301993302, 301995005, 301997605, 301250001, 301251105, 301923200, 301243007 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Urzędu Skarbowego w Radomsku:- fabrycznie nowych materiałów biurowych, których parametry i orientacyjne ilości określone zostały w Formularzu ofertowym będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; - fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Wykaz sprzętu drukującego oraz typy wkładów drukujących, orientacyjne ilości zawiera Formularz ofertowy będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych wskazanych w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach materiałów biurowych podanych w tabelach Formularza ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabel ilości materiałów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów biurowych powinno być zrealizowane w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przypadku materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 dni. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, na wskazane miejsce na własny koszt. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru. Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny był fabrycznie nowy z aktualnym terminem ważności lub produkcji, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, (np. Hologramy). Opakowanie musi umożliwiać identyfikacje towaru (tzn. Ilość, rodzaj- oznaczone numerem katalogowym produktu, parametry, datę ważności lub produkcji, itp.) bez konieczności naruszania opakowania; pojedynczy materiał ma być zapakowany hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Materiały mają pochodzić z bieżącej produkcji, tzn. mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostarczenia. Uszkodzone, zniszczone opakowanie, jak również brak daty produkcji lub ważności, albo produkcję sprzed 6 miesięcy upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz dostarczone materiały eksploatacyjne zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo, Wykonawca będzie udzielać zamawiającemu wszelkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy, W przypadku dostarczenia wadliwych materiałów zamawiający wystąpi z reklamacją faksem bądź e mailem po zgłoszeniu reklamacji, wykonawca w czasie 48 godzin może jej nie uznać. Jeżeli w tym czasie tego nie uczyni, zamawiający uznaje, że reklamacja jest zasadna |