Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Radomsku

Publication date 2012-08-29
End date 2012-09-06 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 320204 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 228160003, 228500003, 301920001, 301990000, 301976442, 301976301, 301993302, 301995005, 301997605, 301250001, 301251105, 301923200, 301243007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Urzędu Skarbowego w Radomsku:- fabrycznie nowych materiałów biurowych, których parametry i orientacyjne ilości określone zostały w Formularzu ofertowym będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; - fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Wykaz sprzętu drukującego oraz typy wkładów drukujących, orientacyjne ilości zawiera Formularz ofertowy będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. Ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych wskazanych w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach materiałów biurowych podanych w tabelach Formularza ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabel ilości materiałów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów biurowych powinno być zrealizowane w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przypadku materiałów eksploatacyjnych w terminie 2 dni. Dostawy będą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego, na wskazane miejsce na własny koszt.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone materiały biurowe i eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru.
Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny był fabrycznie nowy z aktualnym terminem ważności lub produkcji, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, (np. Hologramy). Opakowanie musi umożliwiać identyfikacje towaru (tzn. Ilość, rodzaj- oznaczone numerem katalogowym produktu, parametry, datę ważności lub produkcji, itp.) bez konieczności naruszania opakowania; pojedynczy materiał ma być zapakowany hermetycznie, uniemożliwiając kontakt produktu z atmosferą. Materiały mają pochodzić z bieżącej produkcji, tzn. mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostarczenia. Uszkodzone, zniszczone opakowanie, jak również brak daty produkcji lub ważności, albo produkcję sprzed 6 miesięcy upoważnia zamawiającego do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz dostarczone materiały eksploatacyjne zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego i zapewniają należyte bezpieczeństwo,
Wykonawca będzie udzielać zamawiającemu wszelkich niezbędnych wyjaśnień dotyczących rzeczy będących przedmiotem niniejszej umowy,
W przypadku dostarczenia wadliwych materiałów zamawiający wystąpi z reklamacją faksem bądź e mailem po zgłoszeniu reklamacji, wykonawca w czasie 48 godzin może jej nie uznać. Jeżeli w tym czasie tego nie uczyni, zamawiający uznaje, że reklamacja jest zasadna

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)