Dostawa materiałów biurowych
Publication date | 2012-08-29 |
End date | 2012-09-10 10:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Chełm |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 320300 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 228160003, 228163006, 228500003, 301251105, 301921002, 301921129, 301921239, 301921246, 301921253, 301921301, 301921332, 301921600, 301925006, 301973205, 301973308, 301976428, 301992301, 301993003, 301994107, 301995005 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1/ materiałów biurowych do wykonania dokumentacji planistycznej szkolenia obronnego,w tym: - koszulki plastikowe matowe A4 do segregatora (100 szt.) - op. 3; - skoroszyty plastikowe A4 do wpinania do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu różne kolory - szt. 20; - długopisy z wkładem wymiennym, uruchamiany górnym przyciskiem, obudowa metalowa z gumowanym uchwytem, grubość linii pisania min. 0,3 mm - szt. 50; - długopisy zwykłe z wkładem wymiennym czerwonym - szt. 10; - długopisy żelowe z wkładem wymiennym: niebieskie (szt. 10), czarne (szt. 10); - zakreślacze - żółte, pomarańczowe, niebieskie, ścięta końcówka, szerokość linii od 2-5 mm - szt. 10; - cienkopisy czarne grubość linii pisania 0,4 mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal - szt. 10; - cienkopisy czerwone grubość linii pisania 0,4 mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal - szt. 10; - teczka z gumką tekturowa lakierowana - kolor - szt. 10; - ołówki drewniane z gumką, twardość HB, grafit w całości wklejany - szt. 10; - ołówki automatyczne z gumką - szt. 10; - korektor w piórze pojemność min. 7 ml - szt. 5; - tusz do stempli polimerowych czerwony pojemność min. 25 ml - szt. 2; - klej do papieru w sztyfcie - szt. 5; - gumki do ścierania ołówka i atramentu - szt. 10; - ofertówka na dokumenty A4 bezbarwna - szt. 20; - notesy samoprzylepne 51x51mm - bl. 10; - taśma pakowa 50 mmx50 mm biała - szt. 4; - spinacze duże okrągłe 50 mm (op. 100 szt.) - op. 1; - koperty samoklejące białe C6 (op. 100 szt.) - op. 1; - koperty samoklejące białe B5 (op. 100 szt.) - op. 1; - koperty samoklejące białe C4 (op. 100 szt.) - op. 1; - koperty rozszerzane (boki i dno) B4 białe samoklejące (op. 100 szt.) - op. 1; - papier kserograficzny A4 - ryza 10; - papier kserograficzny A3 - ryza 1; - papier kserograficzny A4 kolor - ryza 1; - kostka kolorowa klejona 400 kartek - szt. 10; - teczka bezkwasowa wiązana A4 - szt. 10; - teczka skrzydłowa na rzepy - szeroki grzbiet 40 mm - szt. 5; - marker mikro do CD - szt. 10; - płyty CD-R (opak. 50 szt.) - op. 1; - płyty DVD+R (opak. 50 szt.) - op. 1; - pamięć USB 4GB - szt. 2; - koperty papierowe z okienkiem na płyty (opak. 100 szt.) - op. 1; - folia do laminacji A4 gr. 100mic (opak. 100 szt.) - op. 1; - papier samoprzylepny A4 (opak. 10 szt.) - op. 1; - przybornik biurkowy - szt. 1; - toner do drukarki HP Laser Jet 1022- szt. 1. 2/ materiałów eksploatacyjnych do plotera Oce CS2044 i kserokopiarki wielkoformatowej RICOH FW 870, w tym: - pojemnik na zużyty tusz do plotera Oce CS2044 Maintenance Cartridge MC04 - szt. 1; - tusz do plotera OCE CS2044 czarny IJC244 - szt. 1; - tusz do plotera OCE CS2044 yellow IJC244 - szt. 1; - tusz do plotera OCE CS2044 magenta IJC244 - szt. 1; - papier w roli do ksero rozmiar 297x175m gramatura 80g/m2 - szt. 3; - papier w roli do ksero rozmiar 420x175m gramatura 80g/m2 - szt. 2; - papier w roli do plotera rozmiar 297x50m gramatura 80g/m2 - szt. 5; - papier w roli do plotera rozmiar 420x50m gramatura 80g/m2 - szt. 4; - papier w roli do plotera rozmiar 610x50m gramatura 80g/m2 - szt. 3; - papier w roli do plotera rozmiar 914x50m gramatura 80g/m2 - szt. 3; - papier w roli do plotera rozmiar 1067x50m gramatura 80g/m2 - szt. 2; - papier w roli do plotera rozmiar 1118x50m gramatura 80g/m2 - szt. 2. Zestawienie materiałów biurowych, stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa załącznik do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Chełm , ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm, Wydział Zarządzania Kryzysowego pok. Nr 9a, na własny koszt. Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni. |