Dostawa technicznych środków materiałowych i akcesoriów do pojazdów - nr referencyjny P/23/IW14
Publication date | 2014-04-04 |
End date | 2014-04-16 10:30:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa 4620 |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 115540 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 343000001, 148100002, 195000001, 313400001, 316800006, 429130009, 445300004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych i akcesoriów do pojazdów (z podziałem na 11 części), o parametrach zamieszczonych w formularzach cenowych (załączniki nr 3.1 - 3.11 do SIWZ). 2. Numery katalogowe części i akcesoriów podane w formularzach cenowych zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części o porównywalnej (nie gorszej) jakości i identycznym przeznaczeniu. 3. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w formularzu cenowym oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat., produkcja 2013/2014), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 4. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Na asortyment, dla którego producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy do Zamawiającego (podpisania protokołu przyjęcia - przekazania). Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego (podpisania protokołu przyjęcia - przekazania). 6. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 6.1. Zamawiający określił w formularzach cenowych ilości towarów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 6.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości pojazdów rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy w ilości wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 6.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczanych towarów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 8. Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi zgodność materiałów z umową (złożonym zamówieniem). Przedmiot zamówienia będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go odbiorcy tj. na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku korzystania z usług firm kurierskich podczas realizacji umowy, protokoły przyjęcia - przekazania podpisuje komisja Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych produktów jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć towar wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 10. Wymagany termin realizacji zamówienia: - podstawowy zakres zamówienia - jednorazowa dostawa do dnia 28.05.2014 r., - zamówienie z prawa opcji - sukcesywnie do 25.11.2014 r. Opis41 pozycji asortymentowych, m.in. bezpieczniki, żarówki, smarowniczki29 pozycji asortymentowych, m.in. opaski kablowe, koszulki termokurczliwe9 pozycji asortymentowych, m.in. tarcze do cięcia i szlifowania15 pozycji asortymentowych, m.in. pierścienie Simmera, łożyska stożkowe33 pozycje asortymentowe, m.in. przewody, złącza, węże gumowe34 pozycje asortymentowe, m.in. śruby, nity, opaski zaciskowe6 pozycji asortymentowych, m.in. drut do spawania, elektrody, spoiwo29 pozycji asortymentowych, m.in. filtry, wkłady filtrów powietrza, paliwa, olejuczyściwo papierowe dwuwarstwowe 30 rolek3 pozycje asortymentowe, m.in. plomby ołowiane, drut do plomb2 pozycje asortymentowe - płyn do spryskiwaczy letni i zimowy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa 4620 |
Ulica | ul. Okólna 37 |
Nr domu | 37 |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 653 36 94 |
Fax | 56 653 36 60 |
Internet | www.12wog.wp.mil.pl |
Regon | 34090172500000 |
E mail | 12wog.zamowienia@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 11 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 28/05/2014 |
Wadium | Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane materiały spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym odpowiednio: nazwę (producenta), ewentualnie model/typ oraz nr katalogowy (o ile występuje) oferowanego wyrobu. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty dokumentów producenta, kart katalogowych i innej dokumentacji potwierdzającej spełnianie wymagań (dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone, potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę) |
Inne dokumenty | 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy, określając zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców, 2. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - jeżeli dotyczy (należy wskazać część powierzoną). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy; 2. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.12wog.wp.mil.pl |
Spec war | JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37, Sekcja Zamówień Publicznych bud. nr 97 pok. nr 24 |
Data skl | 16/04/2014 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37, Kancelaria Jawna bud. nr 97 pok. nr 11 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |