Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.: Akademia Sukcesu
Publication date | 2012-08-30 |
End date | 2012-09-11 10:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Bieruń |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 322218 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 301950002, 386516009, 386521001, 323321000, 301912006, 323424006, 323220006, 516111009, 516000008, 805100002 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.: Akademia Sukcesudo następujących palcówek: 1. Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; 2. Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Wykaz sprzętu dostarczanego do poszczególnych placówek stanowi załącznik do SIWZ. Wykaz sprzętu objętego zamówieniem: 1. Laptop 4 szt. 2. Zestaw tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz przeszkoleniem 30 nauczycieli z zakresu funkcjonowania tablicy 4 szt. 3. Projektor multimedialny do tablicy interaktywnej 4 szt. 4. Kamera cyfrowa 2 szt. 5. Projektor 2 szt. 6. Ekran projekcyjny 2 szt. 7. Wizualizaer 2 szt. 8. Rzutnik multimedialny 2 szt. 9. Stolik pod projektor 2 szt. 10. Dyktafon cyfrowy 2 szt. 11. Dyktafon cyfrowy 2 szt. 12. Odtwarzacz CD 4 szt. 13. Zestaw sprzętu nagłaśniającego 2 szt. (Jeden zestaw składa się z: - zestaw mikrofonu 2 szt. - statyw głośnikowy 4 szt. - zestaw głośnikowy 4 szt. - wzmacniacz miksujący stereo 4 szt.) Parametry techniczne w/w sprzętu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik do SIWZ. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 1. Transport pionowy i poziomy dostarczonego sprzętu na adres: Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Pomieszczenia zlokalizowane w różnych miejscach szkoły, brak windy. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany na koszt i ryzyko wykonawcy do następujących placówek: Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Dostawa i montaż zostanie zrealizowany w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Godziny dostawy i montażu zostaną uzgodnione pomiędzy stronami minimum na jeden dzień przed realizacją zamówienia, jednakże należy zaznaczyć, że dostawa i montaż nie mogą kolidować z odbywającymi się zajęciami lekcyjnymi w poszczególnych salach. Wykonawca poinformuje zamawiającego w dniach i godzinach jego pracy, minimum jeden dzień przed dostawą i montażem o dacie, osobach realizujących przedmiot zamówienia (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe). 3. Dostarczony sprzęt ma być: a) sprzętem nowym nie używanym (nie dostarczanym) wcześniej w innych projektach, b) wyprodukowanym nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty składania ofert, c) zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży i posiadającym pakiet usług gwarancyjnych na terenie Polski określonych w OPZ, kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Przedmiot zamówienia w pozycji dotyczącej dostawy i montażu tablic interaktywnych zakłada również przeszkolenie 30 nauczycieli z zakresu obsługi wykorzystania i możliwości tablicy interaktywnej. Oferta szkolenia z zakresu obsługi tablic interaktywnych obejmuje: - Podłączanie i konfigurację sprzętu; - Obsługę techniczną tablicy interaktywnej; - Podstawowe narzędzia w wykorzystaniu warsztatu nauczyciela; - Praktyczne szkolenie w wykorzystaniu tablicy interaktywnej na lekcjach poszczególnych przedmiotów; - Kreatywne przygotowanie zajęć z tablicą interaktywną; - Wykorzystanie Internetu w pracy z tablicą interaktywną; - Oprogramowanie do tablic interaktywnych - jakie wybierać oprogramowanie. Uczestnicy powinni otrzymać certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Ilość szkoleń - 2 (po 1 szkoleniu w każdej szkole) Czas szkolenia - 3 godziny - optymalna wielkość grupy - 15 osób Szkolenie z w/w zakresu powinno się odbyć w terminie do 7 dni od daty dostawy i montażu tablic interaktywnych. Należy zaznaczyć, że szkolenie powinno odbyć się w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Godziny przeprowadzenia szkolenia należy ustalić z zamawiającym. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże wykonawcy listę uczestników szkolenia. 5. Jeżeli w SIWZ (OPZ) określone zostały urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie niższych parametrach niż określone w OPZ i spełniających wymogi funkcjonalne, jakościowe, technologiczne i estetyczne podane w OPZ. Podane tam nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 7. CPV: 30213100-6 Komputery przenośne 30195000-2 Tablice 38651600-9 Kamery cyfrowe 38652100-1 Projektory 32332100-0 Dyktafony 30191200-6 Rzutniki do przeźroczy 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający 32322000-6 Sprzęt multimedialny 51611100-9 Usługi instalowania urządzeń komputerowych 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego |