Dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Publication date 2012-08-30
End date 2012-09-10 12:00:00
Instytucja
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 323014 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301211004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk wielofunkcyjnych laserowych urządzeń cyfrowych, z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej sprzętem, o parametrach technicznych określonych poniżej wraz z ich uruchomieniem na potrzeby Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Urządzenia winny być wyrobem finalnym, fabryczne nowym bez śladów używania lub uszkodzenia.
2.Dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie sprzętu ma nastąpić w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
3.Zamawiający wymaga, zaoferowania urządzeń wielofunkcyjnych jednego modelu pochodzące od jednego producenta.
4.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia:
Wymagane minimalne funkcjonalności: kopiowanie, drukowanie, skanowanie,
szybkość kopiowania mono: min. 23 str. A4/min,
szybkość wydruku: min. 23 str. A4/min,
rozdzielczość wydruku: min. 600 x 600 dpi,
moduł druku dwustronnego: tak, automatyczny,
podajniki papieru: min. 550 arkuszy A4,
format oryginału i kopii: A6-A3,
pamięć standardowa: min. 1 GB + 120 GB HDD,
skaner: pojemność ADF min. 50 arkuszy, możliwość skanowania w kolorze,
zakres powiększania kopii: 25 - 400%,
interfejsy: USB 2.0, Ethernet 10 -100,
sterowniki: dla Windows XP-7,
języki druku: PCL5e lub PCL6,
inne funkcje: możliwość skanowania do folderu przez SMB, FTP lub protokół NCP (zabezpieczenie hasłem) oraz nośników podłączonych przez USB,
panel sterowania: panel dotykowy z obsługą w języku polskim,
gwarancja: min. 36 miesięcy - naprawa w miejscu eksploatacji, w okresie gwarancji Zamawiający ponosi tylko koszty tonerów. Koszty pozostałych elementów, serwisu itp. zawarte są w cenie urządzenia.
5.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do:
a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 36 miesięcy, a na dostarczony pełnowartościowy komplet materiałów eksploatacyjnych na okres min. 6 miesięcy, na warunkach określonych w § 4 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
b)wykonywania w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnego usunięcia wad, usterek i nieprawidłowości w działaniu sprzętu w terminie 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; wykonywania bezpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu w terminach i po przebiegach określonych przez producenta sprzętu nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy. Przeglądy konserwacyjne mają odbywać się w miejscach lokalizacji dostaw sprzętu; warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego wskazano w § 4 projektu umowy,
c)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych zawierających warunki udzielenia gwarancji zgodnie z projektem umowy oraz ofertą Wykonawcy,
d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z dostarczeniem sprzętu, wniesieniem i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy,
e)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu pełnowartościowego kompletu materiałów eksploatacyjnych (tonerów w ilości umożliwiającej wydruk min. 5 000 kopii przy 5 % zaczernieniu strony), niezbędnych do uruchomienia i użytkowania sprzętu,
f)nieodpłatnego przeszkolenia, nie później niż w dniu dostawy, w każdej lokalizacji określonej w załączniku nr 3 do umowy, co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu,
g)nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu, nie później niż w dniu dostawy:
- instrukcji obsługi urządzenia (do każdego urządzenia),
- kompletu sterowników (do każdego urządzenia) dla każdego z wymaganych systemów operacyjnych,
- wykazu materiałów eksploatacyjnych stosowanych w oferowanym sprzęcie.
6.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)