Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2014-04-23
End date 2014-05-05 10:30:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej,
  • Pakiety oprogramowania zabezpieczającego,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88097 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 482230007, 487300004, 487610000, 302331411, 302341009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym: Zadanie 1 - Zakup oraz dostarczenie oprogramowanie serwera pocztowego oraz aktualizację oprogramowania bramy internetowej wraz z serwerem. Wykonawca dostarczy, zainstaluje w środowisku wirtualnym zamawiającego, uruchomi i skonfiguruje system obsługi poczty internetowej; Aktualizacja oprogramowania bramy internetowej wraz z serwerem. Dostawa, instalacja i opieka serwisowa oprogramowania CheckPoint UTM-1. Przedmiotem usługi jest aktualizacja obecnie eksploatowanego oprogramowania do najnowszej wersji w trybie licencjonowania Blade. Dostarczony system musi zapewniać obsługę minimum 500 użytkowników, zarządzanie dla 3 bram internetowych oraz pracować z wykorzystaniem minimum 2 rdzeni procesora. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta Collaborative Enterprise Support Standard oraz 2-letnią subskrypcję dla : sygnatur antywirusowych, filtrowania treści Internetowej (Webfiltering), sygnatur ataków Internetowych (IPS). Zadanie 2 Zakup, dostarczenie licencji na oprogramowanie antywirusowe. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pakiet oprogramowania antywirusowego do zastosowań komercyjnych w postaci 300 licencji na stanowiska końcowe oraz 50 licencji na serwery z trwającym 24 miesiące okresem wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne musi obejmować:
- aktualizację sygnatur wirusów
- aktualizację oprogramowania do najnowszych wersji wydanych w okresie trwania wsparcia,
- aktualizację sygnatur ataków internetowych; Zadanie 3 Zakup i dostarczenie dysków sieciowych - 2 szt. Dysk sieciowy (serwer plików) wyposażony w procesor minimum dwurdzeniowy, wyposażony w minimum 2GB pamięci RAM oraz dwie karty sieciowe 1Gbit/s. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Opis

Wykonawca dostarczy, zainstaluje w środowisku wirtualnym zamawiającego, uruchomi i skonfiguruje system obsługi poczty internetowej o parametrach określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawa, instalacja i opieka serwisowa oprogramowania CheckPoint UTM-1: Przedmiotem usługi jest aktualizacja obecnie eksploatowanego oprogramowania do najnowszej wersji w trybie licencjonowania Blade. Dostarczony system musi zapewniać obsługę minimum 500 użytkowników, zarządzanie dla 3 bram internetowych oraz pracować z wykorzystaniem minimum 2 rdzeni procesora. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta Collaborative Enterprise Support Standard oraz 2-letnią subskrypcję dla : sygnatur antywirusowych, filtrowania treści Internetowej (Webfiltering), sygnatur ataków Internetowych (IPS)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pakiet oprogramowania antywirusowego do zastosowań komercyjnych w postaci 300 licencji na stanowiska końcowe oraz 50 licencji na serwery z trwającym 24 miesiące okresem wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne musi obejmować:
- aktualizację sygnatur wirusów
- aktualizację oprogramowania do najnowszych wersji wydanych w okresie trwania wsparcia,
- aktualizację sygnatur ataków internetowychDysk sieciowy (serwer plików) wyposażony w procesor minimum dwurdzeniowy, wyposażony w minimum 2GB pamięci RAM oraz dwie karty sieciowe 1Gbit/s. Posiadający następujące funkcjonalności: - udostępnianie plików,
- współpraca z hostami wirtualizacji (VMware, Citrix, Hyper-V),
- współpraca z oprogramowaniem archiwizującym veeam, Veritas Backup,
- możliwość zdalnego dostępu do plików
- serwer FTP
- obsługa iSCSI
- pracy w trybie RAID 0,1,5,6, 10
- możliwość wymiany dysków podczas pracy bez wyłączania urządzenia (HotSwap)
- minimalny transfer 200MB/s

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Ruda Śląska
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowosc Ruda Śląska
Kod poczt 41-709
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2486281 do 9; 2449094
Fax 032 248 7348
Internet www.rudaslaska.bip.info.pl
Regon 00051584000000
E mail zamowienia@rudaslaska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Dla zadania 1: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie, instalacji, oraz konfiguracji, systemu pocztowego (e-mail) oraz wykonał co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie, konfiguracji i instalacji oprogramowania CheckPoint. Dla zadania 2: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie, instalacji, oraz konfiguracji, oprogramowania antywirusowego w architekturze klient-serwer w sieciach o minimalnej ilości 200 stanowisk oraz sprawował opiekę nad dostarczonym rozwiązaniem przez minimum 1 rok od dostarczenia oprogramowania. Dla zadania 3: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie, instalacji, oraz konfiguracji, sieciowych macierzy lub zasobów dyskowych
Potencjal nie dotyczy
Zdolne Dla zadania 1: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował): - min. 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dostarczenia oraz skonfigurowania gotowego rozwiązania serwera poczty elektronicznej posiadającymi doświadczenie polegające na umiejętności instalacji, konfiguracji oraz administracji oferowanego rozwiązania, - przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalacji oraz podnoszenia wersji systemu CheckPoint (co najmniej 3 instalacje), odzyskiwania, konfiguracji ww. systemów ochrony sieci komputerowej Dla zadania 2: Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował): - min. 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dostarczenia oraz świadczenia usługi opieki nad dostarczonym rozwiązaniem oprogramowania antywirusowego posiadającymi doświadczenie polegające na umiejętności instalacji, konfiguracji oraz administracji oferowanego rozwiązania. Dla zadania 3: nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw dla zadania 1: oświadczenie, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań systemów pocztowych oraz świadczenia usług z nimi związanych
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4. rozdziału XII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt. 3 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.rudaslaska.bip.info.pl
Spec war Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień publicznych (pokój 309)
Data skl 05/05/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 309, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Dotyczy sekcji III.3.2) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania wartości wykonanych dostaw w wykazie wykonanych/wykonywanych głównych dostaw. 4. Dotyczy sekcji III.3.4) z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wymaga podania kwalifikacji zawodowych oraz wykształcenia osób wykazanych w wykazie
Czy uniewaznienie Nie
Czas dni 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)