Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Narodowe Archiwum Cyfrowe
|
Ulica |
ul. Hankiewicza 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-103
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 572 16 00
|
Fax |
+48 22 572 16 01
|
Internet |
www.nac.gov.pl
|
Regon |
00000122900000
|
E mail |
sekretariat@nac.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: archiwum państwowe
|
Rodzaj zam inny |
archiwum państwowe
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
110
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na budowie i wdrożeniu lub rozbudowie i wdrożeniu systemu informatycznego typu BMP (zarządzanie procesami biznesowymi) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, potwierdzającym spełnienie warunków określonych w Sekcji III.3.2) Ogłoszenia. Przez wykaz głównych usług rozumie się wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.3.2) Ogłoszenia.
Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami tymi są:
1) poświadczenie,
2) oświadczenie Wykonawcy - w przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku przedstawienia wartości wykonanych zamówień w wykazie wykonanych usług w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na PLN po kursie średnim waluty opublikowanym w tabeli kursów NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w dniu publikacji nie opublikowano średniego kursu waluty, to Zamawiający przeliczy je zgodnie z kursem opublikowanym w dniu następnym.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek posiadania doświadczenia mogą wykazać Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:
a) Kierownik Projektu
Wymagana liczba osób - 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie-
1) osoba ta musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu przedsięwzięć zgodnie z metodyką zarządzania projektami, polegającymi na budowie lub
dostarczaniu i wdrożeniu systemów informatycznych (co najmniej 1 projekt),
2) osoba ta musi znać język polski na poziomie komunikatywnym,
3) osoba ta musi posiadać ukończone wyższe studia,
4) osoba ta musi posiadać doświadczenie w pracach analitycznych nad systemami informatycznymi (w co najmniej jednym projekcie).
b) Programiści
Wymagana liczba osób - 2
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie-
Doświadczenie wymagane: zespół programistów może wykazywać łącznie, tzn. osoby te (łącznie) winny posiadać o najmniej doświadczenie w
następujących obszarach:
1) doświadczenie programistyczne z językiem Python, JS, HTML/CSS,
2) doświadczenie w systemach wyszukiwania pełnotekstowego realizowanych na platformie Linux,
3) doświadczenie w projektowaniu rozbudowanych baz danych PostgreSQL,
4) doświadczenie w tworzeniu i projektowaniu aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworku Pylons,
5) doświadczenie w tworzeniu i projektowaniu interfejsów użytkownika,
6) doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów informatycznych,
7) doświadczenie w przebudowie istniejących systemów informatycznych (udział w co najmniej jednym projekcie),
8) doświadczenie w pracach analitycznych budowy systemów informatycznych (udział w co najmniej jednym projekcie),
9) doświadczenie w pracach testowania oprogramowania na poziomie programisty i użytkownika (udział w co najmniej jednym projekcie).
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję z katalogu funkcji określonych w punkcie a) i b).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia mogą się wykazać Wykonawcy łącznie.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę ww. warunków Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, potwierdzającego spełnianie warunków określonych powyżej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując się spełnianiem warunku polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawienia - w odniesieniu do tych podmiotów - dokumentów wymienionych w punkcie III.4.2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego tych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, z których winno wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
NO
|
Liczba wyk |
10
|
Wybor wyk |
Do składania ofert wstępnych zostanie zaproszonych 10 (dziesięciu) wykonawców, którzy otrzymają największą, łączną ilość punktów i będą spełniali warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym Ogłoszeniu. Jeżeli liczba wniosków będzie mniejsza lub równa 10, do złożenia ofert wstępnych zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania jedynie 10 wykonawców z uwagi na to, że dwóch lub więcej z nich uzyska taką samą liczbę punktów jak dziesiąty w rankingu Wykonawca, o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu postępowania będzie decydowała wyższa łączna wartość wykonanych projektów, o których mowa w Sekcji III.3.2) niniejszego Ogłoszenia.
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: dokonując oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona kwalifikacji punktowej polegającej na przyznawaniu Wykonawcom podlegających sumowaniu punktów, według następujących zasad:
a) za każdy projekt spełniający warunki opisane w Sekcji III.3.2) niniejszego ogłoszenia, wykazany powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty;
b) za każdy projekt spełniający warunki udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.3.4) a) 1) zrealizowany przez Kierownika Projektu polegający na prowadzeniu przedsięwzięć zgodnie z metodyką zarządzania projektami, polegającymi na budowie lub dostarczeniu i wdrożeniu systemów informatycznych, wykazany powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty;
c) za udział w pracach analitycznych nad systemami informatycznymi, spełniający warunki udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.3.4) a) 4) wykazane powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty;
d) za udział w przebudowie istniejących systemów informatycznych, spełniających warunki udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.3.4) b) 7) wykazane powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty;
e) za udział w pracach analitycznych budowy systemów informatycznych, spełniających warunki udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.3.4) b) 8) wykazane powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty;
f) za udział w pracach testowania oprogramowania na poziomie programisty i użytkownika, spełniających warunki udziału w postępowaniu opisane w Sekcji III.3.4) b) 9) wykazane powyżej minimum określonego jako warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 3 punkty.
Zamawiający nie będzie punktował projektów zrealizowanych przez podmioty, o których mowa w art.26 ust. 2b ustawy Pzp
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Procedura kontroli zmian
1) Wszelkie zmiany zakresu lub terminów Wdrożenia Systemu (modułu) następują w ramach Procedury Kontroli Zmian.
2) Procedura Kontroli Zmian jest przeznaczona do kontroli i wprowadzenia zmian w zakresie i trybie realizacji przedmiotu Umowy oraz w Harmonogramie Wdrożenia w stosunku do ustaleń określonych w Umowie.
3) Procedura Kontroli zmian pozwala na oszacowanie wpływu każdej zmiany na realizację przedmiotu Umowy i ocenę korzyści wynikających z wprowadzenia zmiany.
4) Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta poprzez zgłoszenie przez Kierownika Projektu jednej ze stron umowy Kierownikowi drugiej strony żądania zmiany.
2. Procedura przewidywania zmian w umowie
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) udostępnienie przez Wykonawcę nowszej wersji oprogramowania w trakcie realizacji Umowy,
2) konieczność dostarczenia innych niż określone w Umowie Produktów, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
3) zmiana osób określonych w Umowie wyznaczonych przez strony do realizacji zamówienia,
4) zmiana lub wejście w życie przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego Ministra,
5) zmiana lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez Organy Nadzoru Zamawiającego,
6) uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania części Umowy,
7) zmiany w Infrastrukturze Zamawiającego,
8) zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, a także po opracowaniu Koncepcji Wdrożenia, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, kwestia ewentualnej zmiany Koncepcji Wdrożenia, w tym przesunięcia terminów,
9) wynikające ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania i Odbioru prac,
10) zmiany dotyczące sposobu wykonania części zamówienia spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień,
11) konieczność zmiany terminu wykonania i Odbioru prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią (audyt zewnętrzny) kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac,
12) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i termin prac Wykonawcy lub termin Odbioru prac,
13) opóźnienia w projektach nadrzędnych uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem Ramowym i Harmonogramem Wdrożenia. Przez projekt nadrzędny rozumie się zwłaszcza projekty, od których uprzedniej realizacji uzależniona jest realizacja projektu, którego dotyczy przedmiotowa Umowa.
3. Procedura zarządzania zmianą
1) Niezależnie od postanowień zawartych w SIWZ i w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie na zasadach przewidzianych w niniejszej Umowie.
2) Żadna zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia Wynagrodzenia wykonawcy.
3) Każda zmiana Umowy dokonywana jest w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://bip.ap.gov.pl - zakładka Narodowego Archiwum Cyfrowego
|
Spec war |
Narodowe Archiwum Cyfrowe, 02 -103 Warszawa, ul. Hankiewicza 1; pocztą elektroniczną: dariusz.pelka@nac.gov.pl
|
Data skl |
06/05/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02 -103 Warszawa, sekretariat - pokój nr 205, czynny od 8.00 do 16.00.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków w tym zakresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków w tym zakresie
|