Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD do nowopowstałego Przedszkola, Hali sportowej i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy Staszica 5

Publication date 2012-08-31
End date 2012-09-10 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Jaktorów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325320 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 320000003, 397100002, 302000001, 302360002, 302372001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD do nowopowstałego Przedszkola, Hali sportowej i Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie przy ul. Staszica 5.
2. Wskazany w ust. 1 sprzęt komputerowy, RTV i AGD w dalszej części SIWZ nazywane będą sprzętem i urządzeniami.
3. Dostawa obejmuje:
1) transport własny i wniesienie sprzętu i urządzeń na własne ryzyko do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie nowopowstałego budynku Przedszkola, Hali Sportowej oraz Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie,
2) rozładunek i rozpakowanie sprzętu i urządzeń,
3) zainstalowanie i uruchomienie sprzętu i urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
4) usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu i urządzeń,
5) po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu sprzętu i urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości,
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,
7) Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
8) na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji.
4. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ
5. Przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności.
6. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2011 r. lub 2012r. ),oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych.
7. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia w dniu dostawy.
8. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu i urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy.
9. Przy dostawie ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na sprzęt i urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE.
10. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania sprzętu komputerowego, RTV oraz urządzeń AGD, potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ.
13. Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanego sprzętu komputerowego, RTV i urządzeń AGD.
14. W przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt i urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 12 i 13, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy.
15. Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 30.10.2012 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i zainstalowania.
16. Harmonogram dostaw i zainstalowania zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy
17. Harmonogram dostaw i zainstalowania będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i zainstalowania.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)