Usługa edukacyjna oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Indywidualizacja w klasach I-III SP drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12

Publication date 2012-08-31
End date 2012-09-10 11:00:00
Instytucja
Miejscowość Suchy Las
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325792 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 800000004, 801000005, 301000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las, tj.:
- Szkoła Podstawowa im. W. Bogusławskiego, ul. Szkolna 15, 62-002 Suchy Las;
- Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. o. Mariana Żelazka, ul. Szkolna 3, 62-001 Chludowo;
- Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp., ul. Świerczewskiego 46, 62-003 Biedrusko.
Zamówienie obejmuje m.in.:
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych oraz prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć w poszczególnych szkołach:

Szkoła Podstawowa w Suchym Lesie: klasy I-III:
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 5 gr. x 30 h = 150 h lekcyjnych (45 min.)
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 gr. x 30 = 150 lekcyjnych (45 min.)
3. zajęcia logopedyczne - 14 gr. x 30 h = 420 h zegarowych (60 min.)
4. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.)
5. gimnastyka korekcyjna - 10 gr. x 30 h = 300 h zegarowych (60 min.)
6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 14 gr. x 30 h = 420 h lekcyjnych (45 min.)
- zajęcia sportowe - 1 gr.
- zajęcia teatralno-recytatorskie - 2 gr.
- zajęcia taneczne - 2 gr.
- zajęcia instrumentalne - 1 gr.
- zajęcia wokalne - 2 gr.
- zajęcia modelarskie - 2 gr.
- zajęcia przyrodniczo- ekologiczne - 2 gr.
- zajęcia matematyczne - 2 gr.

Szkoła Podstawowa w Biedrusku: klasy I-III:
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 gr. x 30 h = 60 h lekcyjnych (45 min.)
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 gr. x 30 h = 30 h lekcyjnych (45 min.)
3. zajęcia logopedyczne - 3 gr. x 30 h = 90 h zegarowych (60 min.)
4. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 2 gr. x 30 h = 60 h zegarowych (60 min.)
5. gimnastyka korekcyjna - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.)
6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 4 gr. x 30 h = 120 h lekcyjnych (45 min.)
- zajęcia matematyczne - 1 gr.
- zajęcia plastyczne - 1 gr.
- zajęcia teatralne - 1 gr.
- zajęcia muzyczne - 1 gr.
Szkoła Podstawowa w Chludowie: klasy I-III:
1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 3 gr. x 30 h = 90 h lekcyjnych (45 min.)
2. zajęcia logopedyczne - 6 gr. x 30 h = 180 h zegarowych (60 min.)
3. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 2 gr. x 30 h = 60 h zegarowych (60 min.)
4. gimnastyka korekcyjna - 4 gr. x 30 h = 120 h zegarowych (60 min.)
5. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych - 4 gr. x 30 h = 120 h lekcyjnych (45 min.)
- zajęcia sportowe - 1 gr.
- zajęcia teatralne - 1 gr.
- zajęcia językowe - 1 gr.
- zajęcia matematyczno-plastyczne - 1 gr.

Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
a) przeprowadzenie zakładanych zajęć w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych z terenu Gminy Suchy Las, tj.:
- Szkoła Podstawowa im. Wojciecha Bogusławskiego, ul. Szkolna 15, 62-002 Suchy Las,
- Szkoła Podstawowa im. 7 Pułku Strzelców Konnych Wlkp., ul. Świerczewskiego 46,
62-003 Biedrusko,
- Szkoła Podstawowa im. o. Mariana Żelazka, ul. Szkolna 3, 62-001 Chludowo z Filią
w Golęczewie, ul. Dworcowa 59, 62-001 Chludowo;
b) dokumentowanie zajęć dodatkowych (karty oceny ucznia, dzienniki zajęć, listy obecności);
c) przygotowanie sprawozdań z realizacji zajęć,
d) prowadzenie zajęć w godzinach dostosowanych do tygodniowego rozkładu zajęć uczniów, przedstawienie harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć, który Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz planu lekcji beneficjentów ostatecznych;
e) przeprowadzenie wśród uczniów uczestniczących w projekcie testów kompetencyjnych badających rezultaty miękkie i twarde w następujących miesiącach: luty 2013, czerwiec 2013;
f) wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych
i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału
w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica/prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia
z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie.
g) przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna
z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia
17 listopada 2010 r. w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.) oraz zapisami wniosku o dofinansowanie projektu;
h) wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
- miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
- imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu
w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
- imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy
(po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
- rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć,
- dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
- zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów twardych i miękkich projektu;
i) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi,
z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu materiałów dydaktycznych;
j) dostarczenie materiałów dydaktycznych niezbędnych dla prowadzenia zajęć zgodnie
z warunkami i terminami określonymi w dokumentacji przetargowej.

oraz dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Zamawiający informuje, że ilekroć dokumentacja sporządzona dla niniejszego postępowania wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał, spełniający wymogi techniczne wskazanego (jakościowo nie gorsze niż wskazane) oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe oraz inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
Wykonawca zobowiązany jest zastosować do realizacji zamówienia materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania, tzn. posiadające certyfikaty na znak bezpieczeństwa bądź aprobaty techniczne oraz wymagane świadectwa jakości.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)