Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Wadowicach.

Publication date 2014-07-17
End date 2014-08-14 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
Miejscowość Chrzanów
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Meble recepcyjne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 155537 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391130007, 391410002, 391560000, 391511006, 397111309
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Wadowicach.
39130000-2 meble biurowe, 39113000-7 różne siedziska i krzesła,
39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39156000-0 meble recepcyjne, 39151100-6 stojaki, 39711130-9 chłodziarki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
Ulica ul. Oświęcimska 14
Miejscowosc Chrzanów
Kod poczt 32-500
Wojewodztwo małopolskie
Tel 32 624 53 00
Fax 32 623 29 97
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600055
E mail bolekT@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza W celu oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy dostawy lub dostawy wraz z montażem mebli o wartości każdej dostawy z osobna nie mniejszej niż 100.000,00 zł z podatkiem VAT i załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Sytuacja W celu oceny spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykaz dostaw powinien potwierdzać wykonanie co najmniej trzech dostaw lub dostaw wraz z montażem mebli o wartości każdej z dostaw z osobna nie mniejszej niż 100.000,00 zł z podatkiem VAT - wykaz powinien zawierać przedmiot zamówienia, wartość dostawy, daty wykonania oraz wskazanie podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, że dostawy wskazane w wykazie zostaly wykonane należycie może je zastąpić swoim oświadczeniem. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinna potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (ewentualnie innego podmiotu jeżeli Wykonawca polega na jego zasobach) na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100) i być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to musi ponadto udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania muszą zostać złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dotyczy podmiotu zagranicznego - jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1), Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie Wykonawcy (w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy) złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Oświadczenie w zakresie braku likwidacji oraz upadłości powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w zakresie braku zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych poniżej: 1) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego 2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy; 3) ze względu na zmianę obowiązujących przepisów zrealizowanie zamówienia lub jego części nie będzie możliwe; 4) konieczności zmiany terminu, sposobu i organizacji wykonania zamówienia (m. in. z przyczyn związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbudowy Inspektoratu ZUS w Wadowicach np. przesunięciem terminu odbioru robót, przesunięciem terminu oddania do użytkowania rozbudowanej części Inspektoratu ZUS w Wadowicach); 5) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania zamówienia; 6) siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (w tym katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki); 7) katastrofy budowlanej; 8) pożaru; 9) epidemii; 10) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 11) rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia takiej konieczności (np. gdy część ta okaże się zbędna dla wykonania zamówienia); 12) zlecenia części zamówienia podwykonawcom, innym niż wskazani przez Wykonawcę, jeżeli m. in. wystąpiły przypadki losowe uniemożliwiające wykonywanie umowy przez dotychczasowych podwykonawców (o ile taki przypadek będzie zachodził); 13) zmian korzystnych i neutralnych dla Zamawiającego. 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które : 1) zmniejszą koszty, 2) poprawią jakość dostawy, 3) w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. 4. Zmiany umowy mogą nastąpić przy zachowaniu poniższych warunków: 1) zainicjowania zmiany treści umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany; 2) akceptacji zmiany przez drugą stronę umowy; 3) podpisania aneksu do umowy. 5. Nie będzie traktowane jako zmiana umowy: 1)zmiana osób realizujących umowę ze strony Zamawiającego i Wykonawcy - w tym przypadku strony zobowiązują się do stosownego powiadomienia drugiej strony na piśmie o zmianach; 2)zmiany teleadresowe Zamawiającego i Wykonawcy, a także Centrali ZUS w Warszawie - w tym przypadku strony zobowiązują się do stosownego powiadomienia drugiej strony na piśmie o zmianach.
Kryt cena A
Spec www www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, sektor B, IV piętro, pok. 404B, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów.
Data skl 14/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, sektor B, IV piętro, pok. 404B, ul. Oświęcimska 14, Chrzanów.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt. 1.1) - 1.4) powyżej powinni spełnić ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2. powyżej musi spełnić każdy z Wykonawców samodzielnie. Termin wykonania zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania może ulec przedłużeniu z przyczyn związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbudowy Inspektoratu ZUS w Wadowicach np. przesunięciem terminu odbioru robót, przesunięciem terminu oddania do użytkowania rozbudowanej części Inspektoratu ZUS w Wadowicach. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)