Dostawa mebli i wyposażenia do świetlic w miejscowości Brzezina i Ziemomyśl A

Publication date 2014-07-18
End date 2014-07-29 10:00:00
Instytucja Gmina Dolice
Miejscowość Dolice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156661 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391410002, 397100002, 323000006, 322130005, 480000008, 442214009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w miejscowościach Brzezina i Ziemomyśl A w gminie Dolice obejmująca:
a) Brzezina część 1
- stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 20
- krzesło wyściełane - szt. 80
- telewizor - szt. 1
- uchwyt do telewizora - szt. 1
- zestaw muzyczny - szt. 1
- zestaw komputerowy - szt. 2
- biurko - szt. 2
- krzesło do komputera - szt. 2
- projektor - szt. 1
- ekran - szt. 1
- szafa biurowa - szt. 2
- kuchenka gazowo-elektryczna - szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1
- warnik do wrzątku - szt. 2
- wieszak ubraniowy stojący - szt. 3
- kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 5
- pojemnik na ręczniki - szt. 3
- pojemnik na mydło - szt. 3
- pojemnik na papier toaletowy - szt. 2
- kosz na zużyte ręczniki - szt. 3
- ławka zewnętrzna - szt. 2
- kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2
- tablica sucho ścieralna - szt. 1
- szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1
- szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 3
- szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 1
- szafka kuchenna narożna 80/80 - szt. 1
- regał magazynowy - szt. 3
- tablica korkowa - szt. 1
- gablota ogłoszeniowa wewnętrzna - szt. 1
- rolety wewnętrzne - m² 24,85
- kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4
- serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1
- komplet sztućców na 6 osób - kpl. 4

b) Ziemomyśl A część 2
- stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 12
- krzesło wyściełane - szt. 50
- telewizor - szt. 1
- uchwyt do telewizora - szt. 1
- zestaw muzyczny - szt. 1
- zestaw komputerowy - szt. 2
- biurko - szt. 2
- krzesło do komputera - szt. 2
- projektor - szt. 1
- ekran - szt. 1
- szafa biurowa - szt. 2
- kuchenka elektryczna - szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1
- warnik do wrzątku - szt. 1
- wieszak ubraniowy stojący - szt. 2
- kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 3
- pojemnik na ręczniki - szt. 3
- pojemnik na mydło - szt. 2
- pojemnik na papier toaletowy - szt. 2
- kosz na zużyte ręczniki - szt. 3
- ławka zewnętrzna - szt. 2
- kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2
- tablica sucho ścieralna - szt. 1
- szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1
- szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 2
- szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 2
- tablica korkowa - szt. 1
- rolety wewnętrzne - m² 7,68
- kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4
- serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1
- komplet sztućców na 6 osób - kpl.4

Opis

Dostawa wyposażenia do świetlicy w miejscowości Brzezina w gminie Dolice, obejmująca:
- stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 20
- krzesło wyściełane - szt. 80
- telewizor - szt. 1
- uchwyt do telewizora - szt. 1
- zestaw muzyczny- szt. 1
- zestaw komputerowy - szt. 2
- biurko - szt. 2
- krzesło do komputera - szt. 2
- projektor - szt. 1
- ekran - szt. 1
- szafa biurowa - szt. 2
- kuchenka gazowo-elektryczna - szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1
- warnik do wrzątku - szt. 2
- wieszak ubraniowy stojący - szt. 3
- kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 5
- pojemnik na ręczniki - szt. 3
- pojemnik na mydło - szt. 3
- pojemnik na papier toaletowy - szt. 2
- kosz na zużyte ręczniki - szt. 3
- ławka zewnętrzna - szt. 2
- kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2
- tablica sucho ścieralna - szt. 1
- szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1
- szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 3
- szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 1
- szafka kuchenna narożna 80/80 - szt. 1
- regał magazynowy - szt. 3
- tablica korkowa - szt. 1
- gablota ogłoszeniowa wewnętrzna - szt. 1
- rolety wewnętrzne - m² 24,85
- kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4
- serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1
- komplet sztućców na 6 osób - kpl. 4Dostawa wyposażenia do świetlicy w miejscowości Ziemomyśl A w gmonie Dolice, obejmująca:
- stół świetlicowy 120x80 cm - szt. 12
- krzesło wyściełane - szt. 50
- telewizor - szt. 1
- uchwyt do telewizora - szt. 1
- zestaw muzyczny - szt. 1
- zestaw komputerowy - szt. 2
- biurko- szt. 2
- krzesło do komputera - szt. 2
- projektor - szt. 1
- ekran - szt. 1
- szafa biurowa - szt. 2
- kuchenka elektryczna - szt. 1
- urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1
- warnik do wrzątku - szt. 1
- wieszak ubraniowy stojący - szt. 2
- kosz na śmieci wewnętrzny - szt. 3
- pojemnik na ręczniki - szt. 3
- pojemnik na mydło - szt. 2
- pojemnik na papier toaletowy - szt. 2
- kosz na zużyte ręczniki - szt. 3
- ławka zewnętrzna - szt. 2
- kosz na śmieci zewnętrzny - szt. 2
- tablica sucho ścieralna - szt. 1
- szafka kuchenna pod zlewozmywak - szt. 1
- szafka kuchenna stojąca 80cm - szt. 2
- szafka kuchenna stojąca 60 cm z szufladami - szt. 2
- tablica korkowa - szt. 1
- rolety wewnętrzne - m² 7,68
- kubek szklany dymny 250 ml - kpl. 4
- serwis obiadowo- kawowy na 12 osób - kpl. 1
- komplet sztućców na 6 osób - kpl.4

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Dolice
Ulica ul. Ogrodowa 16
Nr domu 16
Miejscowosc Dolice
Kod poczt 73-115
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 5640129
Fax 091 5640237
Regon 81168565100000
E mail ckopacki@dolice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium kwocie 1 700,00 zł w zakresie dotyczącym łącznie części 1 i 2 zamówienia lub w kwocie 1000,00 zł w zakresie dotyczącym tylko części 1 lub w kwocie 700,00 zł w zakresie dotyczącym części 2 zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert (29 lipiec 2014 r. do godz.10.00). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice Nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do terminu wyznaczonego na wniesienie wadium środki będą znajdowały się na wyżej wskazanym rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Ewentualne pełnomocnictwa 2. Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1 ppkt 1) - 2) zostanie ustalony nowy termin realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie okresowi, w którym wykonanie dostawy nie było możliwe. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1 ppkt 3) wartość wynagrodzenia za przedmiot umowy zostanie odpowiednio zmieniona.
Kryt cena A
Spec www http://bip.dolice.pl
Spec war Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice pokój nr 15
Data skl 29/07/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice pokój nr 15
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt finansowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)