Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Solina w ramach projektu Przedszkole w szkole
Publication date | 2014-07-18 |
End date | 2014-07-28 11:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku |
Miejscowość | Polańczyk |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 157311 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 375352009, 391610008, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006, 320000003, 323000006, 451127239, 375000003, 375200009, 444117001, 444100007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i doposażenie 9 oddziałów przedszkolnych przy 6 szkołach podstawowych w gminie Solina. Zamówienie obejmuje w szczególności takie elementy jak: a) wyposażenie wraz z montażem placów zabaw, b) wyposażenie pomieszczeń przedszkola w: meble, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i RTV, c) zakup armatury sanitarnej np.: umywalek, misek ustępowych, nakładek sedesowych, podestów dziecięcych, dozowników mydła, dozowników na ręczniki papierowe, półek na kubeczki. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi do następujących szkół podstawowych: 1. Zespół Szkół im. Józefa Blizińskiego w Bóbrce, Bóbrka 50, 38-623 Lesko 2. Zespół Szkół im. Księdza Franciszka Stopy w Myczkowie, Myczków 109, 38-610 Polańczyk 3. Szkoła Podstawowa w Myczkowcach, Myczkowce 89, 38-623 Lesko 4. Szkoła Podstawowa w Berezce, Berezka 18, 38-610 Polańczyk 5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zawozie, Zawóz 65, 38-610 Polańczyk 6. Zespół Szkół Im. Księdza Jana Siuzdaka w Wołkowyi, ul. Szkolna 7, 38-610 Polańczyk Przedmiot umowy musi być nowy, posiadać deklarację zgodności CE i spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają mają posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli na przedmiot umowy udzielana jest gwarancja i jeżeli opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej, to minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia pozytywnego odbioru. W przypadku sprzętu elektronicznego, wyposażenia placów zabaw i sprzętu AGD minimalny okres obowiązkowej gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia pozytywnego odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt wykonawcy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad. Przedmiot umowy ma zostać dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dokonana rozładunku i wniesienie przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do odbioru oraz dokona montażu jeżeli przewiduje to opis przedmiotu zamówienia. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca wyda przedmiot umowy w stanie zupełnym (wolnym od wad), w szczególności wyposażonym w komplet akcesoriów gwarantowanych przez producenta a także karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania ze sprzętu, certyfikaty bezpieczeństwa itp. sporządzone w języku polskim, licencje na oprogramowanie wystawione na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. Dostawa ma zostać wykonana w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-13:00. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić osoby upoważnione do odbioru na dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Szczegółowy opis, ilości poszczególnych elementów wraz z miejscem dostaw, opisy techniczne placów zabaw zawierają się w załącznikach do SIWZ. Jeżeli gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, sprzętu itp. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń, sprzętu niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie, i na ich podstawie zostanie podjęta przez Zamawiającego decyzja o akceptacji równoważności lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku |
Ulica | ul. Wiejska 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Polańczyk |
Kod poczt | 38-610 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 013 4692118 |
Internet | www.esolina.pl |
Regon | 00068756300000 |
E mail | s.barzycki@solina.regiony.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 29/08/2014 |
Wadium |
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy). Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6): - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia |
Wiedza | Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. w jednym zamówieniu. Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca przekłada wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. |
Potencjal | Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Inne dokumenty |
- formularz ofertowy, - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, - dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania wykonawcy (pełnomocnictwo), o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.przetargi.esolina.pl |
Spec war | Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 19 |
Data skl | 28/07/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, Polańczyk 38-610 pok. Nr 11 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej |
Czy uniewaznienie | Nie |