Zakup wraz z dostawą: mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego , audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych oraz zakup i montaż rolet okiennych i zabudowy kaloryferów w ramach projektu: Przedszkola jutra w Gminie Sztabin.

Publication date 2014-07-18
End date 2014-07-29 10:00:00
Instytucja Gmina Sztabin
Miejscowość Sztabin
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 241444 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391610008, 375200009, 391621006, 302360002, 317100006, 395154009, 323200002, 429990005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup wraz z dostawą: mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego ICT z oprogramowaniem, audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych oraz zakup i montaż rolet okiennych i zabudowy kaloryferów w ramach projektu: Przedszkola jutra w Gminie Sztabin. Zamówienie obejmuje m.in.
- zakup wraz z dostawą wyposażenia toalet,
- zakup wraz z dostawą wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach przedszkolnych,
- zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni,
- zakup wraz z dostawą mebli, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych,
- zakup wraz z dostawą i montażem rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników,
- zakup wraz z dostawą zabawek, artykułów plastycznych i pomocy dydaktycznych,
- zakup wraz z dostawą wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi,
- zakup wraz z dostawą sprzętu ITC, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamówienie realizowane będzie w trzech oddziałach przedszkolnych Zespołu Szkół Samorządowych w Sztabinie oraz dwóch oddziałach przedszkolnych Zespołu Szkół Samorządowych w Krasnymborze.
4. Wyposażenie przeznaczone będzie dla dzieci uczęszczających do przedszkola - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci- 3-6 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci -beneficjentów ostatecznych w projekcie.
5. Dostarczony do przedszkola przedmiot zamówienia musi być nowy tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 roku, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy, dokonać rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenia kompletności oraz tam gdzie jest to wymagane dokonać jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sztabin
Ulica ul. Augustowska 53
Nr domu 53
Miejscowosc Sztabin
Kod poczt 16-310
Wojewodztwo podlaskie
Tel 087 6439750
Fax 087 6439751
Internet www.sztabin.ug.gov.pl
Regon 00054220900000
E mail Janusz.Lotkowski@sztabin.ug.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.sztabin.ug.gov.pl
Spec war Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53
Data skl 29/07/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53 pok. nr 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. . Zamawiający posiada pełne zabezpieczenie finansowe na realizację zamówienia. Rozliczenie finansowe pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po zrealizowaniu umowy. Rozliczenie za wykonany przedmiot umowy nastąpi jedną fakturą wystawioną po zrealizowaniu zamówienia bez możliwości wystawiania faktur częściowych. Wynagrodzenie za wykonane dostawy będzie płatne z konta Zamawiającego, na konto Wykonawcy - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowi załączony do faktury oryginał protokołu odbioru dostaw potwierdzony przez strony.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)