Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej-2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS

Publication date 2014-07-21
End date 2014-08-05 10:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243902 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 454000001, 453000000, 453312204, 453324007, 454210004, 454300000, 391300002, 391310009, 391130007, 391000003, 453143004, 453143200, 453000000, 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2):Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia:
1) część I zamówienia - modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych, bez poz. 36 Przedmiaru Robót: branża budowlana - dotyczącej dostawy i montażu ekranu multimedialnego, elektrycznego o wym. 2,50 x 1,50, kompletnego z uruchomieniem;
2) część II zamówienia - dostawa wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń;
3) część III zamówienia - modernizacja sieci LAN od parteru do VI piętra.
4) część IV zamówienia - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót obejmuje prace ujęte
w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż, a w przypadku dostawy wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń specyfikacja - asortymentowo ilościowa wraz z opisem technicznym oraz w przypadku dostawy wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED specyfikacja techniczna wyświetlacza LED, tj.: 1) w części I zamówienia - modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, w skład której wchodzą projekt budowlany - z wyłączeniem części dotyczącej modernizacji sieci strukturalnej LAN na parterze budynku Urzędu, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż tj. dla branży budowlanej (architektura), instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej;
2) w części II zamówienia - dostawa wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń - specyfikacja asortymentowo - ilościowa wraz z opisem technicznym stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ oraz rzut parteru - rysunek US-PW-A19 i przedmiar robót;
3) w części III zamówienia - modernizacja sieci LAN od parteru do VI piętra - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, w skład której wchodzą projekty budowlane - z wyłączeniem części dotyczącej modernizacji pomieszczeń INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych - branża budowlana (architektura), instalacja sanitarna i instalacja elektryczna, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące instalacji okablowania strukturalnego dla sieci LAN dla parteru oraz pięter od I do VI;
4) w części IV zamówienia - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED - specyfikacja techniczna wyświetlacza LED stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ

Opis

Modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ, w skład której wchodzą projekt budowlany - z wyłączeniem części dotyczącej modernizacji sieci strukturalnej LAN na parterze budynku Urzędu, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż tj. dla branży budowlanej (architektura), instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznej.Dostawa wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń - zgodnie ze specyfikacją asortymentowo - ilościową wraz z opisem technicznym stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ oraz rzutem parteru - rysunek US-PW-A19 i przedmiarem robót.Modernizacja sieci LAN od parteru do VI piętra - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, w skład której wchodzą projekty budowlane - z wyłączeniem części dotyczącej modernizacji pomieszczeń INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych - branża budowlana (architektura), instalacja sanitarna
i instalacja elektryczna, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót dotyczące instalacji okablowania strukturalnego dla sieci LAN dla parteru oraz pięter od I do VIDostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED - zgodnie ze specyfikacją techniczną wyświetlacza LED stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Ulica ul. Oławska 31
Nr domu 31
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3716400
Fax 071 3716360
Internet http://wroclaw.stat.gov.pl/
Regon 00033171900000
E mail I.Karolewska@stat.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 2
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w części I zamówienia w kwocie: 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); 2) w części II zamówienia w kwocie: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 3) w części III zamówienia w kwocie: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100); 4) w części IV zamówienia w kwocie: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego we Wrocławiu: NBP O/O we Wrocławiu 62 1010 1674 0033 2013 9120 0000 z dopiskiem: wadium - numer sprawy: WA-2900-01/SISP-2/PN/2014. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. 6. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały - w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) część I zamówienia - modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie, montażu, remoncie budynku o wartości nie niższej niż 350.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. 2) część II zamówienia - dostawa wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości nie niższej niż 70.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. 3) część III zamówienia - modernizacja sieci LAN od parteru do VI piętra. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz co najmniej dwóch robót, polegających na wykonaniu lub modernizacji okablowania strukturalnego dla sieci LAN w budynku o wartości nie niższej niż 300.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. 4) część IV zamówienia - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości nie niższej niż 10.000,00 PLN brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszej części zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) część I zamówienia - modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów kasetonowych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych, oraz co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wyżej wymienionych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. 2) część II zamówienia - dostawa wraz z montażem mebli do zmodernizowanych pomieszczeń. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia. 3) część III zamówienia - modernizacja sieci LAN od parteru do VI piętra. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. 4) część IV zamówienia - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem w wewnętrznej witrynie okna wyświetlacza LED. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: 1) w części I zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN; 2) w części II zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN; 3) w części III zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN; 4) w części IV zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia, oddzielnie dla każdej z w/w części zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 7 do SIWZ - wzór oświadczenia). 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale, albo w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez osobę, której dotyczy umocowanie. 3. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, 2) zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w pkt 2.
Kryt cena A
Spec www http://wroclaw.stat.gov.pl/
Spec war Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pok. 504. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie przekaże SIWZ wraz z załącznikami
Data skl 05/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pokój 310, III piętro, Sekretariat Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek statystyki publicznej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)