Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej. Nr sprawy: DO-120.362/105/14

Publication date 2014-07-22
End date 2014-07-30 08:30:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158795 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej w ilościach i wymaganiach określonych w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych wraz z ich dostarczeniem oraz dostarczenie materiałów drukowanych na adres Politechniki Białostockiej, ul .Wiejska 45 A, 15-351 Białystok (odbiorca: dokładne miejsca zostały wskazane przez Zamawiającego w Szczegółowym formularzu cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ). Zakres zamówienia określony został w częściach od 1-9.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów z nadrukiem: lusterek, układanek, kubków, koszulek męskich polo z haftem, krawatów, toreb bawełnianych, znaczków typu pins - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
gadżetów z grawerem: spinek do mankietów z grawerem, wskaźników laserowych z grawerem, zestawów piśmienniczych z grawerem, wizytowników metalowych z grawerem - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
materiałów drukowanych: z tłoczeniem: kalendarzy książkowych; z nadrukiem: kalendarzy ściennych jednodzielnych, saszetek papierowych, kopert ozdobnych DL, toreb papierowych ozdobnych, ulotek, kalendarzyków, teczek papierowych ozdobnych, notesów samoprzylepnych w okładce - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów: toreb papierowych ozdobnych z nadrukiem, długopisów reklamowych znakowanych laserowo, smyczy reklamowych, piłek antystresowych z nadrukiem, pendrivów reklamowych grawerowanych
- wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; materiałów drukowanych: kalendarzy książkowych z tłoczeniem; teczek ofertowych z nadrukiem;
- wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów: z nadrukiem: smyczy, reklamówek, długopisów plastikowych, ołówków z gumką; etui na dwuelementowy zestaw piśmienniczy z tłoczeniem; długopisów metalowych znakowanych; z grawerem: USB Flash Drive, składanych wieszaków/zawieszek na torebkę - wg Załącznika Nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów drukowanych: ulotek - wg Załącznika Nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa: gadżetów: smyczy z nadrukiem, pamięci USB na nadrukiem, breloczków z żetonem do wózków sklepowych
- wg Załącznika Nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów z nadrukiem: pamięci masowej USB (pendrive), długopisów, kubków, toreb ekologicznych, koszulek rowerowych; - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
materiałów drukowanych: roll-upów; z nadrukiem: notatników, folderów, kalendarzy z tłoczeniem - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
Uwaga: Logotypy oraz informacje wskazane w SIWZ muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów z nadrukiem: toreb bawełnianych, fumiest - układanek, miarek z brelokiem, breloków z lampką LED, ołówków z gumką, talii kart do gry - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
materiałów drukowanych: z nadrukiem: zakładek do książek, teczek ofertowych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
gadżetów z nadrukiem: długopisów - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ;
materiałów drukowanych: z nadrukiem: teczek, bloczków klejonych - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
materiałów drukowanych: siatki informacyjnej, wizytówek - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Białostocka
Ulica ul. Wiejska 45A
Nr domu 45A
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-351
Wojewodztwo podlaskie
Tel (085) 7469750
Fax (085) 7469752
Internet www.pb.bialystok.pl
Regon 00000167200000
E mail zampubl@pb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.pb.edu.pl
Spec war Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok
Data skl 30/07/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 8, 15-333 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest, tj.: część 4: realizowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Prototyp Inteligentnego manipulatora do bezwykopowego serwisowania elementów infrastruktury sieci wodno-kanalizacyjnych Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1. Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; część 6: realizowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu INNO-EKO-TECH Innowacyjne centrum dydaktyczno-badawcze alternatywnych źródeł energii, budownictwa energooszczędnego i ochrony środowiska Politechniki Białostockiej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko; część 8: realizowana jest w ramach projektu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju; część 9: realizowana jest w ramach Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych Unii Europejskiej.
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 SIWZ ppkt 9. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, w tym też wykonawca, który został ustanowiony pełnomocnikiem konsorcjum; spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 13 Zmiany umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)