Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie

Publication date 2014-07-22
End date 2014-08-05 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy Bobrowniki
Miejscowość Bobrowniki
Województwo śląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 245266 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 322340002, 323300005, 453161109, 452300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie
polegająca na:
1) Budowie systemu monitoringu:
a) w zakresie zasilania w energię elektryczną monitoringu na terenie placu zabaw i urządzeń fitness wraz z skate park. Należy wykonać złącze ZM-1, ZM-2 w obudowie termoutwardzalnej. Złącze należy wyposażyć w zabezpieczenia i gniazda 1f w ilości 5 i 2 sztuki oraz zabezpieczenie różnicowe 25/0,03A, przepięciowe oraz switch-e.
b) Na zaznaczonych słupach należy zabudować kamery IP w ilości 10 szt. Połączenie kamer z switch odbywać się będzie kablem F/UTP kat.6 LSZH. Kabel na całej długości należy ułożyć w rurach osłonowych na głębokości 70 cm i zaznaczyć taśmą koloru niebieskiego.
c) Rejestrator należy wyposażyć w dysk twardy min. 2x3TB z możliwością rozbudowy.
d) Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku bez naruszania nawierzchni.
e) Rejestrator, monitor i UPS zabudowane w szafie RACK zlokalizowane będą w pomieszczeniu budynku Amfiteatru przy ul. Cmentarnej.
f) Podstawowe materiały:
- kamera IP 2,0 MPX/IP66 - 10 szt.
- kabel teletechniczny F/UTP6 - 928 mb
- rura ochronna dla kabla teletechnicznego i n/n DVK 32 - 582 mb
- kompletne złącze kablowe ZM-1, ZM-2 - 2 szt.
- kabel n/n OMY 4x4 mm - 470 mb
- szafa RACK wolnostojąca z kompletnym zasilaniem buforowym UPS z akumulatorami, z miejscem na monitor i rejestrator - 1 szt.
- rejestrator 16 kanałowy min 6TB z oprzyrządowaniem - 1 szt.
- switch 8 kanałowy Poe - 2 szt.
- switche 5 kanałowy Poe - 1 szt.
- monitor kolorowy LCD 24 cali - 1 szt.
2) Wymianie 2 szt. słupów oświetleniowych na słupy aluminiowe SAL-10,3 z wysięgnikiem aluminiowym trójramiennym WR-2/3 i oprawami ledowymi URSA II LED ze źródłem światła o mocy (odpowiednik sodowej 150 W każda).

Opis

Budowa systemu monitoringu - poz. nr 1 - 18 przedmiaru robót:
a) w zakresie zasilania w energię elektryczną monitoringu na terenie placu zabaw i urządzeń fitness wraz z skate park. Należy wykonać złącze ZM-1, ZM-2 w obudowie termoutwardzalnej. Złącze należy wyposażyć w zabezpieczenia i gniazda 1f w ilości 5 i 2 sztuki oraz zabezpieczenie różnicowe 25/0,03A, przepięciowe oraz switch-e.
b) Na zaznaczonych słupach należy zabudować kamery IP w ilości 10 szt. Połączenie kamer
z switch odbywać się będzie kablem F/UTP kat.6 LSZH. Kabel na całej długości należy ułożyć w rurach osłonowych na głębokości 70 cm i zaznaczyć taśmą koloru niebieskiego.
c) Rejestrator należy wyposażyć w dysk twardy min. 2x3TB z możliwością rozbudowy.
d) Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku bez naruszania nawierzchni.
e) Rejestrator, monitor i UPS zabudowane w szafie RACK zlokalizowane będą w pomieszczeniu budynku Amfiteatru przy ul. Cmentarnej.
f) Podstawowe materiały:
- kamera IP 2,0 MPX/IP66 - 10 szt.
- kabel teletechniczny F/UTP6 - 928 mb
- rura ochronna dla kabla teletechnicznego i n/n DVK 32 - 582 mb
- kompletne złącze kablowe ZM-1, ZM-2 - 2 szt.
- kabel n/n OMY 4x4 mm - 470 mb
- szafa RACK wolnostojąca z kompletnym zasilaniem buforowym UPS z akumulatorami, z miejscem na monitor i rejestrator - 1 szt.
- rejestrator 16 kanałowy min 6TB z oprzyrządowaniem - 1 szt.
- switch 8 kanałowy Poe - 2 szt.
- switche 5 kanałowy Poe - 1 szt.
- monitor kolorowy LCD 24 cali - 1 szt.Wymiana oświetlenia - poz. nr 19 przedmiaru robót polegająca na:
Wymianie 2 szt. słupów oświetleniowych na słupy aluminiowe SAL-10,3 z wysięgnikiem aluminiowym trójramiennym WR-2/3 i oprawami ledowymi URSA II LED ze źródłem światła o mocy (odpowiednik sodowej 150 W każda).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Bobrowniki
Ulica ul. Gminna 8
Nr domu 8
Miejscowosc Bobrowniki
Kod poczt 42-583
Wojewodztwo śląskie
Tel 0-32 287-78-87
Fax 0-32 287-74-86
Internet bip.bobrowniki.pl
Regon 00053173700000
E mail bobrowniki@gminy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości dla części: Zadanie nr 1: Budowa systemu monitoringu - 1.300,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 2: Wymiana oświetlenia - nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum po 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: - dla zadania nr 1: zabudowie monitoringu w zakresie co najmniej 8 szt. kamer z kompletem urządzeń przesyłu i rejestracji - 2 szt.; - dla zadania nr 2: budowie, przebudowie (wymianie) co najmniej 2 słupów energetycznych - 2 szt.
Potencjal Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań
Zdolne Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - sieci energetyczne oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity DZ.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394).
Sytuacja Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI pkt 2.1. do 2.4. SIWZ należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia SIWZ oraz załączniki nr 8a, 8b, 8c/1, 8c/2 i 8d do SIWZ. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie: STWiORB). Oferta (kosztorys ofertowy) sporządzona niezgodnie z przedmiarem robót oraz STWiORB zostanie odrzucona, jako sprzeczna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyjaśniamy, że zgodność pozycji kosztorysu ofertowego z przedmiarem dołączonym do SIWZ polega na zgodności opisu pozycji i ilości. W każdej pozycji należy podać kwotę uwzględniającą wszystkie ww. elementy. W trakcie sprawdzania ofert nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego składniki jednostkowe wyceny każdej pozycji, które Wykonawca jest zobowiązany umieścić w kosztorysie. Będą one pomocne przy ustalaniu kosztów realizacji zakresu robót nieprzewidzianych, w razie ich wystąpienia. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w rozdziale XXIII pkt 1.1. SIWZ
Kryt cena A
Spec www bip.bobrowniki.pl
Spec war Urząd Gminy Bobrowniki ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki
Data skl 05/08/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Gminy Bobrowniki ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki pokój nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet III Turystyka Poddziałanie 3.2.2. Infrastruktura okołoturystyczna / podmioty publiczne.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)