Dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie

Publication date 2014-07-22
End date 2014-07-31 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 245442 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Opis

Maceratory, dezynfektor i meble do brudownika i izolatek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZŁóżka, wózki, szafki przyłóżkowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZPościel i bielizna pościelowa, materace. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZWyposażenie kuchenki: lodówki, kuchenki mikrofalowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Wyposażenie sal chorych . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble wypoczynkowe tapicerowane, fotele obrotowe, fotele stacjonarne, krzesła obrotowe oraz krzesła stacjonarne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZSprzęt do utrzymania czystości w szpitalu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZKosze na odpady komunalne mieszane i medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble biurowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Ulica ul. Oczapowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-719
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5233420
Fax (089) 5233278
Internet www.uwm.edu.pl/zamowienia
Regon 51088420500010
E mail jasma@uwm.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2014
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 13 900,00 PLN ( słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 ) w tym: Część nr 1- 1 500,00 zł (Słowinie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) , Część nr 2 - 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100), Część nr 3 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Część nr 4 - 150,00 zł (Słowenie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), Część nr 6 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Część nr 7 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 8 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), Część nr 9 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część nr 10 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Część nr 11 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda w zakresie części nr 11 zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: 4.1.Ważny certyfikat ISO 9000:2009 lub równoważny w zakresie produkcji mebli medycznych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową z zastosowaniem do kompleksowego wyposażenia oddziałów szpitalnych, gabinetów zabiegowych i lekarskich, laboratoriów, pracowni naukowo-badawczych i innych pomieszczeń w placówkach służby zdrowia-dotyczy części nr 10. 4.2. Deklaracja (oświadczenie), certyfikat zgodności CE z normami Unii Europejskiej dotycząca mebli medycznych oraz mebli biurowych-dotyczy części nr 10 i 11. 4.3.Ważny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie produkcji mebli biurowych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża -dotyczy części nr 11. 4.4. karta charakterystyki środka poliuretanowego do wzmocnienia miejsca mocowań zawiasów, zwiększającego min. 3-krotnie miejscową wytrzymałość płyty na wyrwania - dotyczy części nr 10 4.5.atest higieniczny na meble jako gotowy wyrób (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga dołączenia do oferty: - oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań postawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.
Kryt cena A
Spec www www.uw.edu.pl/zamowienia
Spec war UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
Data skl 31/07/2014
Godz skl 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)