1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
OpisMaceratory, dezynfektor i meble do brudownika i izolatek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZŁóżka, wózki, szafki przyłóżkowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZPościel i bielizna pościelowa, materace. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZWyposażenie kuchenki: lodówki, kuchenki mikrofalowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.Wyposażenie sal chorych . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble wypoczynkowe tapicerowane, fotele obrotowe, fotele stacjonarne, krzesła obrotowe oraz krzesła stacjonarne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZSprzęt do utrzymania czystości w szpitalu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZKosze na odpady komunalne mieszane i medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZMeble biurowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Ulica |
ul. Oczapowskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Olsztyn
|
Kod poczt |
10-719
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
089 5233420
|
Fax |
(089) 5233278
|
Internet |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Regon |
51088420500010
|
E mail |
jasma@uwm.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
11
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/08/2014
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 13 900,00 PLN ( słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 ) w tym:
Część nr 1- 1 500,00 zł (Słowinie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) ,
Część nr 2 - 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100),
Część nr 3 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
Część nr 4 - 150,00 zł (Słowenie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Część nr 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
Część nr 6 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Część nr 7 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100),
Część nr 8 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100),
Część nr 9 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
Część nr 10 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
Część nr 11 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda w zakresie części nr 11 zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi:
4.1.Ważny certyfikat ISO 9000:2009 lub równoważny w zakresie produkcji mebli medycznych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową z zastosowaniem do kompleksowego wyposażenia oddziałów szpitalnych, gabinetów zabiegowych i lekarskich, laboratoriów, pracowni naukowo-badawczych i innych pomieszczeń w placówkach służby zdrowia-dotyczy części nr 10.
4.2. Deklaracja (oświadczenie), certyfikat zgodności CE z normami Unii Europejskiej dotycząca mebli medycznych oraz mebli biurowych-dotyczy części nr 10 i 11.
4.3.Ważny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie produkcji mebli biurowych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża -dotyczy części nr 11.
4.4. karta charakterystyki środka poliuretanowego do wzmocnienia miejsca mocowań zawiasów, zwiększającego min. 3-krotnie miejscową wytrzymałość płyty na wyrwania - dotyczy części nr 10
4.5.atest higieniczny na meble jako gotowy wyrób (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga dołączenia do oferty:
- oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań postawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Dowód wniesienia wadium.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.uw.edu.pl/zamowienia
|
Spec war |
UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE,
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
|
Data skl |
31/07/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE,
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|