wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z przebudową i wymiana oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, w budynku na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/2/2014
Publication date | 2014-07-23 |
End date | 2014-08-08 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Jagielloński |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 159883 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 450000007, 453000000, 453100003, 453110000, 453153001, 315000001, 315200007, 315272606, 315272709, 315300000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznych, związanych z przebudową i wymianą oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED wraz ze sterowaniem, w salach wykładowych budynku Zespołu Dydaktyczno Bibliotecznego i Wejścia Głównego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 7 na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są pod adresem: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx . 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 103 strony), przy czym rysunki elementów lub urządzeń należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 1.3 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR), a obejmują roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, demontaż, dostawę i montaż elementów oraz urządzeń, a w szczególności: 1.3.1 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.2 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.3 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3; 1.3.4 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.5 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.6 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P1.1, P1.2; 1.3.7 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.8 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.9 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.10 Modernizacja instalacji sterowania oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1; 1.3.11 Wykonanie instalacji monitoringu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach P0.1, P0.2, P0.3, P1.1, P1.2, P01.1; 1.3.12 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów i urządzeń związanych z wykonaniem zamówienia. 1.3.13 Zasilanie instalacji oświetlenia sal wykładowych zrealizowane jest z istniejących dedykowanych rozdzielnic elektrycznych. Rozdzielnice wyposażone są w: - Rozłącznik główny, - Sygnalizację obecności napięcia, - Ochronniki przepięciowe klasy C, - Układ pomiaru energii elektrycznej; - Aparaturę zabezpieczającą i łączeniową. 1.3.14 Istniejące rozdzielnice elektryczne nn: - ROP2.0 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0, - ROP2.1 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P1.1, P1.2 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.16 na poziomie +1, - ROP1.1 - Rozdzielnica oświetlenia sali audytoryjnej P01.1 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.10 na poziomie +1. Schematy ideowe rozdzielnic oraz lokalizację rozdzielnic pokazano na poszczególnych rysunkach. 1.3.15 Trasy kablowe: Do prowadzenia instalacji w budynku należy wykorzystać istniejące drabinki i koryta kablowe prowadzone w przestrzeni międzystropowej nad sufitami podwieszanymi. Wszystkie odejścia od głównych tras kablowych do odbiorników końcowych należy wykonać w rurkach osłonowych o średnicach przystosowanych do przekroju kabli i przewodów. Wykonawca powinien zrealizować wszelkie przebicia przez ściany zapewniając niezbędne uszczelnienia takich przejść. Przejścia kabli przez przegrody oddzielenia pożarowego zabezpieczyć uszczelnieniem ognioodpornym o odporności ogniowej co najmniej równej odporności ogniowej przegród pożarowych. 1.3.16 Instalacja oświetlenia: 1.3.16.1 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3. Modernizacja oświetlenia w salach P0.1, P0.2, P0.3 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.0 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P0.9 na parterze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.16.2 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P1.1, P1.2. Modernizacja oświetlenia w salach P1.1, P1.2 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Wszystkie oprawy regulowane wyposażone zostaną w konwerter 0-10V/DALI montowany przy oprawie. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P1.1, P1.2 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.16 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.16.3 Instalacja oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1. Modernizacja oświetlenia w Sali audytoryjnej P01.1 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. Modernizacji podlega także system sterowania oświetleniem. Obwody oświetleniowe w sali audytoryjnej P01.1 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP1.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.10 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą panelu dotykowego (projektowanego) umiejscowionego przy wejściu do sali audytoryjnej, - Miejscowe: za pomocą przenośnego urządzenia mobilnego typu iPAD (projektowanego), - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Istniejące łączniki instalacyjne wraz z regulatorami przy wejściu głównym oraz łączniki instalacyjne przy wejściu drugim do sali audytoryjnej zostaną zdemontowane, a ich dotychczasowe funkcje realizowane będą z panelu dotykowego i przenośnego iPAD. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach. 1.3.17 System sterowania oświetleniem. System sterowania oświetleniem w Sali audytoryjnej wyposażony będzie w urządzenia sterujące oprawami oświetleniowymi sterowanymi protokołami 0-10V jak i DALI. System będzie zarządzał całym oświetleniem w Auli. W momencie otrzymania informacji z BMS o odryglowaniu drzwi system automatycznie włączy dedykowaną scenę oświetleniową. Zarządzanie systemem dostępne będzie z panelu dotykowego zainstalowanego na ścianie przy wejściu do Auli oraz z urządzenia mobilnego typu iPAD. Dodatkowo system zostanie zintegrowany z istniejącym systemem AV i po przekręceniu kluczyka włączającego system AV przejmie on pełną kontrolę nad dedykowanymi mu oprawami zarządzając ich jasnością w scenach AV. System analizował będzie poziomy z systemu AV i wysyłał je jako informację cyfrową do opraw typu DALI. Modyfikacji ulegnie oświetlenie liniowe w gzymsach sufitowych i wnękach ściennych, które będzie również ściemniane. Rozdzielony zostanie również obwód kinkietów do pracy niezależnej. 1.3.18 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W modernizowanych salach zaprojektowano niezależny system monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Oprawy wyposażone będą w inwertery o czasie działanie t=3h. Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego będą monitorowane centralką (COA) umieszczoną w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0. Zasilanie centralki COA projektuje się z rozdzielnicy ROP2.0 - obwód ROP2.0-w421. 1.3.19 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac. 1.3.20 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 4 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, z uwzględnieniem zajętości sal w godzinach wykładowych. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, elementy i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, napraw zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże¬nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto¬rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożenia mu również zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Jagielloński |
Ulica | ul. Gołębia 24 |
Nr domu | 24 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 31-007 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 012 4324450 |
Fax | 012 4324451 |
Internet | www.uj.edu.pl |
E mail | bzp@adm.uj.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 4 |
Wadium | 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. |
Wiedza | 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, tj. zrealizował dwie roboty budowlane związane z wykonaniem lub przebudową sieci lub instalacji oświetlenia wewnętrznego o wartości łącznej tych dwóch robót nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną(e) robotę(y) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, z podaniem ich wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych robót, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy. |
Potencjal | 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. |
Zdolne | 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli: 4.1 kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowla¬nymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 4 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia z innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy. |
Sytuacja | 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej na podstawie indywidualnej kalkulacji, a przedstawionej w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wypo¬sa¬że¬nia oraz przedstawić nośniki cenotwórcze stanowiące podstawę do wykonania koszto¬rysów uproszczonych. Sposób obliczenia ceny ryczałtowej powinien uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz doświadczenie zawodowe Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki od 1 do 7, zawierające oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisane w pkt 5). SIWZ, a nie wyszczególnione w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. 6. Wykonawca do oferty zobowiązany jest przedłożyć pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym spółki cywilne. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16). |
Kryt cena | A |
Spec www | www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php |
Spec war | Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p. |
Data skl | 08/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Dział Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 8 sierpnia 2014r. do godziny 10:00. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii |
Czy uniewaznienie | Nie |