wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych związanych z przebudową i wymiana oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, w budynku na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/2/2014

Publication date 2014-07-23
End date 2014-08-08 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Reflektory punktowe,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159883 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 453000000, 453100003, 453110000, 453153001, 315000001, 315200007, 315272606, 315272709, 315300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznych, związanych z przebudową i wymianą oświetlenia wewnętrznego tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED wraz ze sterowaniem, w salach wykładowych budynku Zespołu Dydaktyczno Bibliotecznego i Wejścia Głównego, zlokalizowanym przy ul. Gronostajowej 7 na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
1.1 Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska, Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Szczegółowe informacje dotyczące Programu dostępne są pod adresem: http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/default.aspx .
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar, stanowiące załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 103 strony), przy czym rysunki elementów lub urządzeń należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR.
1.3 Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR), a obejmują roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, demontaż, dostawę i montaż elementów oraz urządzeń, a w szczególności:
1.3.1 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3;
1.3.2 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3;
1.3.3 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3;
1.3.4 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w salach wykładowych P1.1, P1.2;
1.3.5 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w salach wykładowych P1.1, P1.2;
1.3.6 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach wykładowych P1.1, P1.2;
1.3.7 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych w sali audytoryjnej P01.1;
1.3.8 Montaż opraw oświetlenia ogólnego w technologii LED w sali audytoryjnej P01.1;
1.3.9 Montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w sali audytoryjnej P01.1;
1.3.10 Modernizacja instalacji sterowania oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1;
1.3.11 Wykonanie instalacji monitoringu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w salach P0.1, P0.2, P0.3, P1.1, P1.2, P01.1;
1.3.12 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zdemontowanych elementów i urządzeń związanych z wykonaniem zamówienia.
1.3.13 Zasilanie instalacji oświetlenia sal wykładowych zrealizowane jest z istniejących dedykowanych rozdzielnic elektrycznych. Rozdzielnice wyposażone są w: - Rozłącznik główny, - Sygnalizację obecności napięcia, - Ochronniki przepięciowe klasy C, - Układ pomiaru energii elektrycznej; - Aparaturę zabezpieczającą i łączeniową.
1.3.14 Istniejące rozdzielnice elektryczne nn: - ROP2.0 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0, - ROP2.1 - Rozdzielnica oświetlenia sal wykładowych P1.1, P1.2 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.16 na poziomie +1, - ROP1.1 - Rozdzielnica oświetlenia sali audytoryjnej P01.1 zlokalizowana w pomieszczeniu technicznym P1.10 na poziomie +1. Schematy ideowe rozdzielnic oraz lokalizację rozdzielnic pokazano na poszczególnych rysunkach.
1.3.15 Trasy kablowe: Do prowadzenia instalacji w budynku należy wykorzystać istniejące drabinki i koryta kablowe prowadzone w przestrzeni międzystropowej nad sufitami podwieszanymi. Wszystkie odejścia od głównych tras kablowych do odbiorników końcowych należy wykonać w rurkach osłonowych o średnicach przystosowanych do przekroju kabli i przewodów. Wykonawca powinien zrealizować wszelkie przebicia przez ściany zapewniając niezbędne uszczelnienia takich przejść. Przejścia kabli przez przegrody oddzielenia pożarowego zabezpieczyć uszczelnieniem ognioodpornym o odporności ogniowej co najmniej równej odporności ogniowej przegród pożarowych.
1.3.16 Instalacja oświetlenia:
1.3.16.1 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3. Modernizacja oświetlenia w salach P0.1, P0.2, P0.3 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P0.1, P0.2, P0.3 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.0 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P0.9 na parterze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach.
1.3.16.2 Instalacja oświetlenia w salach wykładowych P1.1, P1.2. Modernizacja oświetlenia w salach P1.1, P1.2 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. System sterowania oświetleniem pozostaje bez zmian. Wszystkie oprawy regulowane wyposażone zostaną w konwerter 0-10V/DALI montowany przy oprawie. Obwody oświetleniowe w salach wykładowych P1.1, P1.2 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP2.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.16 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy drzwiach wejściowych, - Miejscowe: za pomocą łączników instalacyjnych przy katedrze, - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach.
1.3.16.3 Instalacja oświetlenia w sali audytoryjnej P01.1. Modernizacja oświetlenia w Sali audytoryjnej P01.1 obejmować będzie wymianę (demontaż) istniejących opraw oświetleniowych wyposażonych w tradycyjne źródła światła na oprawy oświetleniowe ze źródłami światła w technologii LED. Specyfikacja opraw załączona została do opisu technicznego w rozdziale nr II. Modernizacji podlega także system sterowania oświetleniem. Obwody oświetleniowe w sali audytoryjnej P01.1 są wyprowadzone z rozdzielnicy oświetleniowej ROP1.1 zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym P1.10 na I piętrze budynku. Przewiduje się następujące rodzaje sterowania oświetleniem pomieszczeń: - Miejscowe: za pomocą panelu dotykowego (projektowanego) umiejscowionego przy wejściu do sali audytoryjnej, - Miejscowe: za pomocą przenośnego urządzenia mobilnego typu iPAD (projektowanego), - Miejscowe: za pomocą pulpitu sterowniczego umiejscowionego na meblu katedry. Istniejące łączniki instalacyjne wraz z regulatorami przy wejściu głównym oraz łączniki instalacyjne przy wejściu drugim do sali audytoryjnej zostaną zdemontowane, a ich dotychczasowe funkcje realizowane będą z panelu dotykowego i przenośnego iPAD. Schematy sterowania, typy i rozmieszczenie opraw pokazano na załączonych rysunkach.
1.3.17 System sterowania oświetleniem. System sterowania oświetleniem w Sali audytoryjnej wyposażony będzie w urządzenia sterujące oprawami oświetleniowymi sterowanymi protokołami 0-10V jak i DALI. System będzie zarządzał całym oświetleniem w Auli. W momencie otrzymania informacji z BMS o odryglowaniu drzwi system automatycznie włączy dedykowaną scenę oświetleniową. Zarządzanie systemem dostępne będzie z panelu dotykowego zainstalowanego na ścianie przy wejściu do Auli oraz z urządzenia mobilnego typu iPAD. Dodatkowo system zostanie zintegrowany z istniejącym systemem AV i po przekręceniu kluczyka włączającego system AV przejmie on pełną kontrolę nad dedykowanymi mu oprawami zarządzając ich jasnością w scenach AV. System analizował będzie poziomy z systemu AV i wysyłał je jako informację cyfrową do opraw typu DALI. Modyfikacji ulegnie oświetlenie liniowe w gzymsach sufitowych i wnękach ściennych, które będzie również ściemniane. Rozdzielony zostanie również obwód kinkietów do pracy niezależnej.
1.3.18 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W modernizowanych salach zaprojektowano niezależny system monitoringu opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Oprawy wyposażone będą w inwertery o czasie działanie t=3h. Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego będą monitorowane centralką (COA) umieszczoną w pomieszczeniu technicznym P0.9 na poziomie 0. Zasilanie centralki COA projektuje się z rozdzielnicy ROP2.0 - obwód ROP2.0-w421.
1.3.19 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac.
1.3.20 Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 4 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, z uwzględnieniem zajętości sal w godzinach wykładowych.
3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, elementy i urządzenia, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, napraw zainstalowanych elementów i urządzeń, oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty.
4. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji, w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposaże¬nia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania koszto¬rysów. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiaru oraz doświadczenia zawodowego.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ.
6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożenia mu również zgody Wykonawcy.
7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ.
8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński
Ulica ul. Gołębia 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-007
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 4324450
Fax 012 4324451
Internet www.uj.edu.pl
E mail bzp@adm.uj.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Wiedza 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, tj. zrealizował dwie roboty budowlane związane z wykonaniem lub przebudową sieci lub instalacji oświetlenia wewnętrznego o wartości łącznej tych dwóch robót nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną(e) robotę(y) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, z podaniem ich wartości, rodzaju (przedmiotu, zakresu), dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych robót, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.
Potencjal 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Zdolne 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli: 4.1 kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowla¬nymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 4 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia z innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.
Sytuacja 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej na podstawie indywidualnej kalkulacji, a przedstawionej w formie kosztorysów uproszczonych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wypo¬sa¬że¬nia oraz przedstawić nośniki cenotwórcze stanowiące podstawę do wykonania koszto¬rysów uproszczonych. Sposób obliczenia ceny ryczałtowej powinien uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz doświadczenie zawodowe Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych oraz oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki od 1 do 7, zawierające oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisane w pkt 5). SIWZ, a nie wyszczególnione w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. 6. Wykonawca do oferty zobowiązany jest przedłożyć pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym spółki cywilne.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).
Kryt cena A
Spec www www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Spec war Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p.
Data skl 08/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 8 sierpnia 2014r. do godziny 10:00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jako Projekt pn. Zbudowanie zintegrowanego systemu pozyskiwania i dystrybucji energii powstałej ze źródeł odnawialnych na terenie III Kampusu Uniwersytetu Jagiellońskiego - etap I, Projekt nr MRPO.07.02.00-12-106/13, jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet 7. Infrastruktura ochrony środowiska Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)