Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w archiwum zakładowym Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w lokalizacjach w Siedlcach i Radomiu

Publication date 2014-07-23
End date 2014-07-31 10:00:00
Instytucja Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160631 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie wraz z zamontowaniem zestawów regałów jezdnych i stacjonarnych w archiwum zakładowym Zamawiającego, w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach Zamawiającego:
- w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 38
- w Radomiu przy ul. Zielińskiego 13

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowiecki Urząd Wojewódzki
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6956015
Fax 022 6956019
Internet www.mazowieckie.pl
Regon 01327262000000
E mail smalaczek@mazowieckie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę/dostawy o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych), których przedmiot obejmował dostarczenie i montaż zestawów regałów archiwalnych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom zamawiającego, o których mowa w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą planu rozmieszczenia oferowanych regałów z wyliczeniem rzeczywistych ilości metrów bieżących półek archiwalnych (w wyliczeniach należy uwzględnić tylko półki użytkowe, bez półki zamykającej regał od góry).
Inne dokumenty 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji danego podmiotu; 5. Do wykazu wykonanych głównych dostaw Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody potwierdzające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są: -poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy; -oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższego poświadczenia. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 2) rozdz. V SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że w związku z art. 144 ustawy Pzp zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, - opóźnienia przekazania terenu realizacji prac montażowych, - zmiany terminu dokonania odbioru prac przewidzianych w umowie, - siły wyższej, - przedłużającego się postępowania odwoławczego, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. b) Zmiany sposobu realizacji zamówienia w postaci: - konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, - konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. c) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany stawki tego podatku obowiązującą w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ilość półek użytkowych w mb
Kryt 2p 30
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 10
Spec www www.mazowieckie.pl
Spec war Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa Biuro Budżetowo-Księgowe (pokój nr 52)
Data skl 31/07/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa Biuro Budżetowo-Księgowe (pokój nr 52) wejście B
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)