Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 1128
|
Ulica |
ul. 17 Marca 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowosc |
Malbork
|
Kod poczt |
82-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
55 620 62 16
|
Fax |
55 620 62 75
|
Internet |
www.22blot.sp.mil.pl
|
Regon |
19247126500000
|
E mail |
przetargi.22blt@sp.mil.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
14
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty raport z testów wydajności przeprowadzony zgodnie z normami ISO/IEC tj:
ISO/IEC 19752 - norma dla tonerów monochromatycznych urządzeń laserowych,
ISO/IEC 19798 - norma dla tonerów do kolorowych urządzeń laserowych,
ISO/IEC 10561 - norma dla kardridży do urządzeń igłowych,
ISO/IEC 24711/24712 - norma dla tuszy do urządzeń atramentowych.
formularz ofertowy, formularz cenowy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia.
2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką.
3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4.Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec.
5.Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a)zmiana danych teleadresowych,
b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
d)zmiany terminu dostawy spowodowane przedłużeniem się procedury oceny ofert,
e)zmiany numerów katalogowych,
f)zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.22blot.sp.mil.pl
|
Spec war |
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1128
ul. 17 Marca 20
82 - 200 Malbork
bud. 12 pok. 15
|
Data skl |
31/07/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1128
kancelaria jawna
ul. 17 Marca 20
82 - 200 Malbork
bud. nr 1 pok. 118
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|