Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ
Publication date | 2014-07-24 |
End date | 2014-08-01 10:00:00 |
Instytucja | Wójt Gminy Stary Targ |
Miejscowość | Stary Targ |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 160723 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 444100001, 302000001, 391610008, 395000007, 301950002, 323100009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND-POKL.09.01.01-22-004/13, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Zadanie 1: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Starym Targu - zakup: CPV: 44410000-1 Artykuły łazienkowe i kuchenne 1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 7 2. Umywalka z baterią - szt. 7 3. Dozownik na mydło - szt. 4 4. Dozownik na ręczniki w listkach - szt. 2 5. Płytki ścienne - m2 45 6. Płytki podłogowe - m2 30 7. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1 8. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1 9. Lustro dla personelu - szt. 1 10. Dozownik na mydło dla personelu - szt. 1 11. Płytki ścienne dla personelu - m2 13 12. Płytki podłogowe dla personelu - m2 5 Zadanie 2: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: CPV: 44410000-1 Artykuły łazienkowe i kuchenne 1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 4 2. Spłuczka - szt. 2 3. Brodzik z syfonem i baterią - szt. 1 4. Bateria do umywalki - szt. 6 5. Płytki ścienne - m2 70 6. Płytki podłogowe - m2 30 7.Półka na kubeczki (10 szt.) - szt. 6 8. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1 9. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1 10. Lustro dla personelu - szt. 1 11. Podajnik na mydło dla personelu - szt. 1 12. Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu - szt. 1 13. Płytki ścienne dla personelu - m2 13 14. Płytki podłogowe dla personelu - m2 4 Zadanie 3: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Podzadanie: 3.1: Wyposażenie sal dydaktycznych CPV: 39161000-8 Meble przedszkolne CPV: 39500000-7 Wyroby włókiennicze 1. Tablice ekspozycyjne 123 cm x 82 cm - szt. 2 2. Stoły sześciokątne - szt. 6 3. Krzesła wys. 25cm - szt. 10 4. Krzesła wys. 30cm - szt. 10 5. Krzesła wys. 34cm - szt. 10 6. Zestaw wypoczynkowy - szt. 2 7. Materac - szt. 6 8. Leżaki - szt. 10 Podzadanie: 3.2: Sprzęt ICT CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe CPV: 30195000-2 Tablice CPV: 32310000-9 Odbiorniki audycji radiowej 1. Laptop - szt. 1 2. Projektor - szt. 1 3. Ekran - szt. 1 4. Aparat fotograficzny - szt. 1 5. Kamera - szt. 1 6. Telewizor - szt. 1 7. Odtwarzacz CD - szt. 2 8. Mikrofony - szt. 2 9. Odtwarzacz DVD - szt. 2 10. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - szt. 1 11. Urządzenie wielofunkcyjne- drukarka, kopiarka, skaner - szt. 1 Zamawiający zastrzega, aby wszystkie składniki przedmiotu zamówienia posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wszelki ewentualny montaż z urządzeń i materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Opis1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 72. Umywalka z baterią - szt. 7 3. Dozownik na mydło - szt. 4 4. Dozownik na ręczniki w listkach - szt. 2 5. Płytki ścienne - m2 45 6. Płytki podłogowe - m2 30 7. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1 8. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1 9. Lustro dla personelu - szt. 1 10. Dozownik na mydło dla personelu - szt. 1 11. Płytki ścienne dla personelu - m2 13 12. Płytki podłogowe dla personelu - m2 51. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 4 2. Spłuczka - szt. 2 3. Brodzik z syfonem i baterią - szt. 1 4. Bateria do umywalki - szt. 6 5. Płytki ścienne - m2 70 6. Płytki podłogowe - m2 30 7.Półka na kubeczki (10 szt.) - szt. 6 8. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1 9. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1 10. Lustro dla personelu - szt. 1 11. Podajnik na mydło dla personelu - szt. 1 12. Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu - szt. 1 13. Płytki ścienne dla personelu - m2 13 14. Płytki podłogowe dla personelu - m2 41. Tablice ekspozycyjne 123 cm x 82 cm - szt. 2 2. Stoły sześciokątne - szt. 6 3. Krzesła wys. 25cm - szt. 10 4. Krzesła wys. 30cm - szt. 10 5. Krzesła wys. 34cm - szt. 10 6. Zestaw wypoczynkowy - szt. 2 7. Materac - szt. 6 8. Leżaki - szt. 101. Laptop - szt. 1 2. Projektor - szt. 1 3. Ekran - szt. 1 4. Aparat fotograficzny - szt. 1 5. Kamera - szt. 1 6. Telewizor - szt. 1 7. Odtwarzacz CD - szt. 2 8. Mikrofony - szt. 2 9. Odtwarzacz DVD - szt. 2 10. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - szt. 1 11. Urządzenie wielofunkcyjne- drukarka, kopiarka, skaner - szt. 1 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wójt Gminy Stary Targ |
Ulica | ul. Świerczewskiego 20 |
Nr domu | 20 |
Miejscowosc | Stary Targ |
Kod poczt | 82-410 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 55 6405050 w. 19 |
Fax | 55 2776289 |
Internet | www.gminastarytarg.pl |
Regon | 00053988000000 |
E mail | inwestycje@starytarg.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | www.bip.gminastarytarg.pl |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/08/2014 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) |
Wiedza | oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) |
Potencjal | oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) |
Zdolne | oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) |
Sytuacja | oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA) |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.gminastarytarg.pl |
Spec war | Gmina Stary Targ ul. Świerczewskiego 20 82-410 Stary Targ |
Data skl | 01/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Stary Targ ul. Świerczewskiego 20 82-410 Stary Targ pok. nr 5 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND POKL.09.01.01 22 004 13, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 |
Czy uniewaznienie | Tak |