Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku

Publication date 2014-07-24
End date 2014-08-05 10:00:00
Instytucja Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Akcesoria ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247280 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 351134003, 395180006, 395182008, 181430003, 331410000, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku o wartości szacunkowej poniżej 130 000 euro

Opis

Torba ze ściągaczem, zestaw do obłożenia pola operacyjnegozestawy zabiegowe, 3 pozosłona na mikroskopkoszula jednorazowaserweta chirurgiczna, piżama, serweta operacyjna, zestaw do cystoskopii, prześcieradło, podkład, myjka, pokrowce na butyprześcieradło, ubranie chirurgiczne, kapcie, podkład, fartuchserweta, fartuchserweta na stolik mayo, fartuch chirurgicznyzestaw operacyjny dla noworodkówmaska chirurgicznazestaw do obłożenia pola operacyjnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Ulica ul. J. Waszyngtona 17
Nr domu 17
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-274
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7450595
Fax 085 7450595
Internet www.udsk.umb.edu.pl
Regon 00140639400000
E mail zampudsk@amb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/08/2015
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.2.1. Próbki w ilości min. 1 szt. lub najmniejszego opakowania producenta każdej pozycji asortymentowej (w przypadku różnej rozmiarówki -próbki wyłącznie najmniejszego rozmiaru) Każdą próbkę należy opisać numerem pakietu i pozycji oraz załączyć do oferty wykaz złożonych próbek (wykaz powinien zawierać: nr pakietu i pozycji, ilość, nazwę handlową i nr katalogowy danej próbki). 1.2.2 Dokładny opis oferowanych produktów uwzględniający wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 SIWZ. 1.2.3 Karty danych technicznych wyrobu. 1.2.4 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: 2.2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2.2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ................., tożsame z cenami podanymi w ww. załączniku, nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się: a) zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatkowych - w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego; b) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy, po upływie pełnego 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy
Kryt cena A
Spec www www.udsk.umb.edu.pl
Spec war siedziba Zamawiającego pok. 60007
Data skl 05/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce kancelaria Szpitala pok. 6124
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)