Dostawa systemu backup serwerów oraz pamięci masowych

Publication date 2014-07-24
End date 2014-08-01 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248328 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego pochodzącego z legalnego źródła i dedykowanego dla rynku zbytu Zamawiającego.

Dostawa obejmuje:
- dostarczenie, uruchomienie i wdrożenie przez Wykonawcę systemu backup serwerów systemów otwartych (UNIX, Linux, Windows) w tym również działających w środowisku wirtualnym oraz stacji roboczych i komputerów przenośnych na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- dostarczenie, uruchomienie i wdrożenie rozbudowy posiadanego systemu składowania danych (pamięci masowych) na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
- przeprowadzenie szkolenia w języku polskim dla 5 pracowników Zamawiającego z zakresu administracji dostarczonego systemu backup przez minimum 2 dni robocze w siedzibie Zamawiającego;
- sprzęt zostanie przekazany Zamawiającemu na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu.

Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania:
Zadanie nr 1: Dostawa systemu backup serwerów
Zadanie nr 2: Dostawa pamięci masowych

Miejsce dostawy:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Dział Teleinformatyki
Zadanie nr 1:
ul. Ks. A. Kordeckiego 20
85-225 Bydgoszcz
Zadanie nr 2:
al. prof. S. Kaliskiego 7
85-789 Bydgoszcz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Ulica ul. Kordeckiego 20
Nr domu 20
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-225
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 374-93-32, 374-94-03
Fax 52 3749332
Internet www.utp.edu.pl
Regon 00000168900000
E mail agnieszka.jankowska@utp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Warunek posiadania dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy z usługą instalacji i konfiguracji odpowiadające wartości 150.000,00 zł brutto oraz zakresowi przedmiotowemu zamówienia
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony wówczas, gdy wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby ww. osoby legitymowały się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. wykaże iż dysponuje: a. minimum jedna osobą z certyfikatem potwierdzającym umiejętności (wydanym przez jednostkę autoryzowaną przez producenta oprogramowania) z zaproponowanego systemu do backupu z zakresu rozwiązań do odzyskiwania kopii zapasowych, b. minimum dwie osoby z certyfikatem MCTS (Microsoft Certified Technology Specialist), c. minimum dwie osoby z certyfikatem potwierdzającym umiejętności (wydanym przez jednostkę autoryzowaną przez producenta oprogramowania) z oprogramowania do wirtualizacji VCP (Vmware Certified Professional), d. ponadto minimum dwie osoby spośród wyżej wymienionych, powinny posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Co najmniej dwie dostawy z usługą instalacji i konfiguracji odpowiadające wartości 150.000,00 zł brutto oraz zakresowi przedmiotowemu zamówieniu
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ, zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ, zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia; w takim wypadku, termin zostanie przedłużony wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia
Kryt cena A
Spec www www.zamowienia.utp.edu.pl
Spec war Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, 85-789 Bydgoszcz, Al. Prof. S. Kaliskiego 7 (Fordon, budynek 3.1, pokój 144)
Data skl 01/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, 85-789 Bydgoszcz, Al. Prof. S. Kaliskiego 7 (Fordon, budynek 3.1, pokój 144)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty KONSORCJUM. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu powinien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinien złożyć każdy z Wykonawców. Ponadto w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)