Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Publication date 2014-07-24
End date 2014-08-01 12:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248424 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000, 391433102, 391131008, 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera równiez projekt umowy zalacznik nr 5 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. foteli obrotowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. biurowych foteli obrotowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych 4 szt. oraz krzeseł konferencyjnych 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w stylistyce jednorodnej wg. wykazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szaf 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa stolików 38 szt. , stolika dla prowadzącego 1 szt., krzeseł uczniowskich 77 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli wg. wykazu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji predmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy załacznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-155
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E mail zampub@pk.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zadanie częściowe nr 1,2,3,4,6,7,8: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zadanie częściowe nr 5: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali lub wykonują co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie mebli na kwotę minimum 50 000,00 brutto każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla zadania częściowego nr 5 będzie dokonana na podstawie wykazu zrealizowanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) i dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla każdego zadania częściowego, na które składana jest oferta należy załączyć opis techniczny oferowanych krzeseł, foteli, mebli biurowych zawierający typ, model, producenta, parametry techniczne oferowanych mebli. W miarę możliwości oprócz opisu technicznego Wykonawca może załączyć rysunki, zdjęcia, foldery lub katalogi. Opis techniczny winien być przygotowany w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych;
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.pk.edu.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Data skl 01/08/2014
Godz skl 12:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Zadanie częściowe nr 5: Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)