Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Ulica |
ul. Warszawska 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
31-155
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Fax |
12 6282072
|
Internet |
www.pk.edu.pl
|
Regon |
00000156003300
|
E mail |
zampub@pk.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
8
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zadanie częściowe nr 1,2,3,4,6,7,8:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zadanie częściowe nr 5:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali lub wykonują co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie mebli na kwotę minimum 50 000,00 brutto każda.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla zadania częściowego nr 5 będzie dokonana na podstawie wykazu zrealizowanych dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) i dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dla każdego zadania częściowego, na które składana jest oferta należy załączyć opis techniczny oferowanych krzeseł, foteli, mebli biurowych zawierający typ, model, producenta, parametry techniczne oferowanych mebli.
W miarę możliwości oprócz opisu technicznego Wykonawca może załączyć rysunki, zdjęcia, foldery lub katalogi. Opis techniczny winien być przygotowany w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych;
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.pk.edu.pl
|
Spec war |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Data skl |
01/08/2014
|
Godz skl |
12:30
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Inf dodat |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Zadanie częściowe nr 5: Wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|