Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Trzebnica
|
Ulica |
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Trzebnica
|
Kod poczt |
55-100
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 388 81 80
|
Fax |
071 722 78 56
|
Internet |
www.trzebnica.pl
|
Regon |
93193513500000
|
E mail |
mrozinski_z@um.trzebnica.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
6
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
25/08/2014
|
Wadium |
Przy składaniu oferty na wszystkie Zadania - 7.500,00 zł, Przy składaniu ofert częściowych na poszczególne Zadania wadium wynosi dla poszczególnych Zadań:
Zadania I. - Mebli szkolnych -3.000,00. zł.;
Zadania II. - Zestawów meblowych - 500,00 zł.;
Zadania III. - Instrumentów muzycznych - 3.300,00 zł.;
Zadania IV. - Pozostałego wyposażenia - 500,00 zł.;
Zadania V. - Dywanów - 00,0 zł:
Zadania VI. - Sprzętu komputerowego - 200,00 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy łącznie z montażem artykułów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 235 tys. zł. brutto lub przy składaniu ofert częściowych dla:
Zadanie I. - Mebli szkolnych - o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł.;
Zadanie II. - Zestawów meblowych - o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł.;
Zadanie III. - Instrumentów muzycznych - o wartości nie mniejszej niż 105 tys. zł.;
Zadanie IV. - Pozostałego wyposażenia - o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł.;
Zadanie V. - Dywanów - 00,0 zł. ;Zadanie VI. - sprzętu komputerowego - o wartości nie mniejszej niż 5tys. zł., - dla każdej dostawy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
W zakresie potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu,
b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
d) zmiany wartości umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego i zakończenia zadania.
e) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
f) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może:
powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom;
wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;
wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;
zrezygnować z podwykonawstwa.
Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością wobec Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności).
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.trzebnica.pl
|
Spec war |
Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 20,50 zł
|
Data skl |
04/08/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|