Budowa terenu rekreacyjnego z placem zabaw w miejscowości Jałowiec z wykorzystaniem energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.

Publication date 2014-07-25
End date 2014-08-11 10:00:00
Instytucja Gmina Ryjewo
Miejscowość Ryjewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162277 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 451127239, 375352009, 453161109, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa terenu rekreacyjnego z placem zabaw w miejscowości Jałowiec z wykorzystaniem energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dokumentacji projektowej, w tym:
2.1.Dokumentacja projektowa -Projekt budowlany: Wykonanie oświetlenia lampa solarna na placu zabaw w miejscowości Jałowiec -oraz Projekt urządzeń placu zabaw.
2.2.Przedmiar ogólna charakterystyka obiektu wraz z obmiarem.
3.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
4.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego.
5.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia w tym również w projekcie budowlanym występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Montowane urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z normami PN-EN 1176 1-7 oraz PN-EN 1177.
6.Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
7.Posadowienie urządzeń zabawowych musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami.
8.Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu.
9.Urządzenia musza być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie krótszy niż udzielona gwarancja, powinny posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę oraz zapewnić bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci.
10.Urządzenia powinny być objęte minimum 3 letnią gwarancją.
11.Na plac zabaw należy opracować i zamontować regulamin placu zabaw.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ryjewo
Ulica ul. Lipowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Ryjewo
Kod poczt 82-420
Wojewodztwo pomorskie
Tel 055 2774234
Fax 055 2774321
Internet www.ug.ryjewo.samorzady.pl
Regon 17074779600000
E mail ug@ryjewo.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 11.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Za najważniejsze roboty dla których należy przedstawić dowody uznaje się roboty budowlane wykonane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 1 ppkt. 1.2. SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W niniejszym postępowaniu w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). W przypadku gdy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie. Zmiana może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach, tj.: 6.1. W zakresie zmian terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności jego przedłużenia o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłuższy jednak niż o okres trwania następujących okoliczności: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, w tym polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami), 6) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 6.2. W zakresie wykonania robót zamiennych, zamiany materiałów, technologii i urządzeń w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową lub ofertą Wykonawcy, które nie spowodują zmiany wynagrodzenia: 1) z powodu wystąpienia siły wyższej w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody, 2) z powodu konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 3) jeżeli zmiany te będą zgodne z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami określającymi sposób wykonania przedmiotu umowy, 4) jeżeli spowoduje to obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 5) z powodu poprawy parametrów technicznych, użytkowych bądź funkcjonalnych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6.3. W zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w umowie: 1) w przypadku odstąpienia od realizacji danego elementu robót lub części robót z danego elementu pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji okoliczności, Wykonawca nie wykonana pewnego zakresu robót i nie wpłynie to na parametry techniczne, użytkowe bądź funkcjonalne przedmiotu umowy, a roboty te można wyodrębnić na podstawie kosztorysu ofertowego, 2) w przypadku ustawowej zmiany procentowej podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 6.4. W zakresie zmiany osoby do kierowania budową wskazaną przez Wykonawcę w ofercie: 1) w przypadku uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego i pod warunkiem, że kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą co najmniej takie jak wymagane w SIWZ. 7. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena A
Spec www www.ug.ryjewo.samorzady.pl
Spec war Urząd Gminy Ryjewo, ul. Lipowa 1, 82 - 420 Ryjewo
Data skl 11/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Ryjewo, ul. Lipowa 1, 82 - 420 Ryjewo
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 4. Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie małych projektów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)