Zakup i dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu pn. Budowa użytecznych usług ePUAP oraz kreowanie świadomości mieszkańców w celu stworzenia elektronicznej administracji publicznej - II

Publication date 2014-07-25
End date 2014-08-04 12:30:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162355 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302161100, 324200003, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowi: 93 zestawy komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, 25 komputerów przenośnych, 3 skanery, 1 serwer, 4 urządzenia firewall

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.:
Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce
Urząd Gminy w Cisku, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek
Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik
Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek
Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza
Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka
Urząd Gminy w Popielowie, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów
Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew
Urząd Miejski w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
Urząd Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice
Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 ZłotoryjaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.:
Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce
Urząd Miejski w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 48-200 Prudnik
Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka
Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew
Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Opolski
Ulica ul. 1 Maja 29
Nr domu 29
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-068
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 54 15 101
Fax 77 54 15 103
Internet www.powiatopolski.pl
Regon 53141258500000
E mail hsiuta@powiatopolski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000,00 zł na zadanie nr 1 oraz 1500,00 zł na zadanie nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na oba zadania sumuje wartość wadium z poszczególnych zadań. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00PLN każde, z potwierdzeniem, że dostawa ta została wykonana należycie i w ustalonym terminie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) należy: 1. dot. zadania nr 1 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.3) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 2. dot. zadania nr 2 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.4) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje procesory, których nie ma w zestawieniach publikowanych na stronach: http://www.cpubenchmark.net, ma on obowiązek załączyć do oferty wyniki testów CPU Passmark przeprowadzonych przy pomocy aktualnej wersji oprogramowania testującego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Wykonawca wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 4. Jeżeli zwłoka w realizacji umowy przekroczy 14 dni, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, bez wyznaczenia terminu dodatkowego dla jej realizacji. 5. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kryt cena A
Spec www www.powiatopolski.pl
Spec war ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania.
Data skl 04/08/2014
Godz skl 12:30
Miejsce Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - kancelaria (parter, pok. nr 4)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.05.02.01-00-122/13-00
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)