przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części: Część I - Przebudowa pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji. Część II - Modernizacja wewnętrznej sieci komputerowej i rozbudowa systemu multimedialnego wraz z serwisem, przeglądami oraz konserwacją w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami, przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. Część III - Dostawa i montaż mebli do Sali szkoleniowo-konferencyjnej. Przedmiotem części I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w budynku administracyjno- biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Zakres rzeczowy robót obejmuje: A. w sali szkoleniowo-konferencyjnej: 1. roboty rozbiórkowe; 2. zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 3. roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ścian działowych, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, e) montaż mobilnej ścianki działowej; 4. roboty elektryczne: a) instalacja elektryczna, b) oświetlenie, c) nagłośnienie, 5. wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6.wykonanie systemu instalacji klimatyzacji; 7.roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. B. w pomieszczeniach biblioteki (czytelnia, pomieszczenia ogólnodostępne dla klientów oraz pomieszczenie do sprzedaży publikacji): 1) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 2) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ściany działowej, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, 3) roboty elektryczne; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7, i Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 124 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotem części II zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku obejmujących rozbudowę i modernizację systemu sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym (sieć LAN) oraz systemu multimedialnego Informatorium. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację zamontowanych urządzeń (w tym klimatyzatorów) w okresie gwarancji zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta, w celu zachowania warunków i ciągłości gwarancji. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. okablowanie strukturalne, zapewniające transmisję danych dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 2.modernizację Głównego Punktu Dystrybucyjnego MDF; 3.budowę Lokalnego Punktu dystrybucyjnego IDF; 4.instalację dedykowanego zasilania elektrycznego dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 5.instalację połączeń wyrównawczych; 6.instalację urządzeń multimedialnych; 7.instalację urządzeń systemu sterowania; 8.instalację UPS - 4 szt.; 9.instalację klimatyzatorów - 2 szt. ; 10. instalację linijki LED - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzka 124 i Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wykaz materiałów, które dostarczy Zamawiający do realizacji zamówienia części I i II, wykazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem części III zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Informatorium, która obejmuje: stoliki szkoleniowo- konferencyjne - 30 szt., krzesła konferencyjne z podłokietnikami - 32 szt., stoliki komputerowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt., krzesła komputerowe dla niepełnosprawnych - 2 szt., stolik biurowy - 1 szt., ściankę działową informacyjną do zamieszczania informacji - 1 szt., witryny ekspozycyjne na ulotki i książki - 2 szt., wózki do stołów konferencyjnych - 3 szt., wieszak podwójny na odzież dla klientów na co najmniej 35 wieszaków - 1 szt., dostawę i montaż regału metalowego na sprzęt komputerowy - 1 szt., drabiny stojące - 2 szt., szafkę gospodarczą na naczynia - 1 szt. oraz pojemniki (kosze) na odpady - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Na zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania wszystkich produktów zakupionych w ramach postępowania współfinansowanego przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007, oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INOWACYJNA GOSPODARKA, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu
OpisPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w budynku administracyjno- biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Zakres rzeczowy robót obejmuje: A. w sali szkoleniowo-konferencyjnej: 1) roboty rozbiórkowe; 2) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 3) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ścian działowych, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, e) montaż mobilnej ścianki działowej; 4) roboty elektryczne: a) instalacja elektryczna, b) oświetlenie, c) nagłośnienie, 5) wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6) wykonanie systemu instalacji klimatyzacji; 7) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. B. w pomieszczeniach biblioteki (czytelnia, pomieszczenia ogólnodostępne dla klientów oraz pomieszczenie do sprzedaży publikacji): 1) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 2) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ściany działowej, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, 3) roboty elektryczne; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7, i Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 124 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku obejmujących rozbudowę i modernizację systemu sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym (sieć LAN) oraz systemu multimedialnego Informatorium. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację zamontowanych urządzeń (w tym klimatyzatorów) w okresie gwarancji zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta, w celu zachowania warunków i ciągłości gwarancji. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) okablowanie strukturalne, zapewniające transmisję danych dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 2) modernizację Głównego Punktu Dystrybucyjnego MDF; 3) budowę Lokalnego Punktu dystrybucyjnego IDF; 4) instalację dedykowanego zasilania elektrycznego dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 5) instalację połączeń wyrównawczych; 6) instalację urządzeń multimedialnych; 7) instalację urządzeń systemu sterowania; 8) instalację UPS - 4 szt.; 9) instalację klimatyzatorów - 2 szt. ; 10) instalację linijki LED - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzka 124 i Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Informatorium, która obejmuje: stoliki szkoleniowo- konferencyjne -30 szt., krzesła konferencyjne z podłokietnikami - 32 szt., stoliki komputerowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt., krzesła komputerowe dla niepełnosprawnych - 2 szt., stolik biurowy - 1 szt., ściankę działową informacyjną do zamieszczania informacji - 1 szt., witryny ekspozycyjne na ulotki i książki - 2 szt., wózki do stołów konferencyjnych - 3 szt., wieszak podwójny na odzież dla klientów na co najmniej 35 wieszaków - 1 szt., dostawę i montaż regału metalowego na sprzęt komputerowy - 1 szt., drabiny stojące - 2 szt., szafkę gospodarczą na naczynia - 1 szt. oraz pojemniki (kosze) na odpady - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Statystyczny w Gdańsku
|
Ulica |
ul. Danusi 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-434
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
058 7683130
|
Fax |
058 7683270
|
Regon |
00033157600000
|
E mail |
a.marchlewska@stat.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
14/10/2014
|
Wadium |
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio, dla: 1. części I: w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), 2. części II: w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 3. części III: w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Wiedza |
Dotyczy części I: a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegające na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Dotyczy części II: a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 roboty o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji wewnętrznej instalacji komputerowej z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w budynku użyteczności publicznej Dotyczy części III: a) Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, głównych dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie; b) za główne dostawy uznaje się dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostawy i montażu mebli biurowych Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolne |
Przy realizacji części I: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności odpowiadać za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b)wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przy realizacji części II: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności odpowiadać za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b)wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przy realizacji części III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu/ oświadczenia.
|
Sytuacja |
Dotyczy części I i II: a) Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykonawca powinien posiadać dostęp do wolnych środków finansowych lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty, b) W celu wykazania, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga również złożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Polisa powinna obejmować co najmniej okres związania ofertą. Dotyczy części III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu/ oświadczenia/ informacji.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Dotyczy Części I: Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dotyczy Części II: Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej 2 robót o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji wewnętrznej instalacji komputerowej z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w budynku użyteczności publicznej.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Dotyczy Części III: za główne dostawy uznaje się dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie: dostawa i montaż mebli biurowych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1. zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych, nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2. zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia; 3. zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://gdansk.stat.gov.pl
|
Spec war |
Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, pok. 208
|
Data skl |
12/08/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, pok. 11 - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
w ramach Porozumienia o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-00-023/13-00 w ramach 7 osi priorytetowej_Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji_Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 z dnia 15 października 2010 r. wraz z późniejszymi zmianami
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|