zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kreatywny Kocierzew realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr projektu WND-POKL.09.01.02-10-105/13
Publication date | 2014-07-25 |
End date | 2014-08-18 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Kocierzew Południowy |
Miejscowość | Kocierzew Południowy |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 249474 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w projekcie Kreatywny Kocierzew realizowanego w celu rozwoju kompetencji i zmniejszenie dysproporcji oraz wyrównanie szans edukacyjnych wśród conajmniej 120 uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym. Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr projektu WND-POKL.09.01.02-10-105/13, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-10-105/13-00 z dnia 03.07.2014 r. Na potrzeby realizacji projektu zakupione zostaną pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt audiowizualny i multimedialny. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I - zakup pomocy dydaktycznych Część II - zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego Szczegółowy opis poszczególnych części oraz ich ilość znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będący integralną częścią siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy oraz montaż i instalacja dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi zamawiającemu lub Dyrektorowi na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 tj. tabelę równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Kocierzew Południowy |
Ulica | Kocierzew Południowy 83 |
Nr domu | 83 |
Miejscowosc | Kocierzew Południowy |
Kod poczt | 99-414 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 0-46 838-48-25 |
Fax | 0-46 838-48-25 |
Internet | www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl |
Regon | 00054781000000 |
E mail | oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego |
Czas | D |
Data zak | 15/09/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu |
Wiedza | Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu |
Potencjal | Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu |
Zdolne | Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu |
Sytuacja | Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zaniechania wykonania części dostawy - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego realizowanej dostawy, 4) zmiana ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 5) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, na podstawie sporządzonego protokołu, który stanowił będzie podstawę do zmiany terminu wykonania zamówienia. Dla ważności protokołu musi on zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcę oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl |
Spec war | Urząd Gminy Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 6 |
Data skl | 18/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 2 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych |
Czy uniewaznienie | Tak |