zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Kreatywny Kocierzew realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr projektu WND-POKL.09.01.02-10-105/13

Publication date 2014-07-25
End date 2014-08-18 10:00:00
Instytucja Gmina Kocierzew Południowy
Miejscowość Kocierzew Południowy
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249474 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w projekcie Kreatywny Kocierzew realizowanego w celu rozwoju kompetencji i zmniejszenie dysproporcji oraz wyrównanie szans edukacyjnych wśród conajmniej 120 uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym. Realizowany projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr projektu WND-POKL.09.01.02-10-105/13, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-10-105/13-00 z dnia 03.07.2014 r. Na potrzeby realizacji projektu zakupione zostaną pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt audiowizualny i multimedialny. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część I - zakup pomocy dydaktycznych
Część II - zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego
Szczegółowy opis poszczególnych części oraz ich ilość znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będący integralną częścią siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy oraz montaż i instalacja dostarczonego sprzętu. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta.
Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi zamawiającemu lub Dyrektorowi na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub
- dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Dostarczone materiały zostaną przyjęte przez zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału.
W szczegółowym opisie pomocy mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją oraz wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 tj. tabelę równoważności.
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kocierzew Południowy
Ulica Kocierzew Południowy 83
Nr domu 83
Miejscowosc Kocierzew Południowy
Kod poczt 99-414
Wojewodztwo łódzkie
Tel 0-46 838-48-25
Fax 0-46 838-48-25
Internet www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Regon 00054781000000
E mail oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 15/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postepowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zaniechania wykonania części dostawy - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego realizowanej dostawy, 4) zmiana ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 5) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, na podstawie sporządzonego protokołu, który stanowił będzie podstawę do zmiany terminu wykonania zamówienia. Dla ważności protokołu musi on zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcę oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Spec war Urząd Gminy Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 6
Data skl 18/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 2 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)