Zakup wyposażenia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Publication date | 2014-07-25 |
End date | 2014-08-04 11:00:00 |
Instytucja | Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu |
Miejscowość | Ułęż 168 |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 249872 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 390000002, 391610008, 391734306, 351113008, 444100007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w szkołach podstawowych w gminie Ułęż w ramach Poddziałania 9.1.1.Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzić będą następujące części: I. Wyposażenie toalet - min. umywalki, miski ustępowe, półki łazienkowe, podajniki na mydło, II Wyposażenie pomieszczeń - min. doposażenie w meble, stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe dla potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym, urządzenia do utrzymania czystości. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (przed montażem zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania) oraz dopuszczonymi do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone towary muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji min.: 36 miesięcy od dnia odbioru. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry podane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia towaru do poszczególnych szkół, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar - ponosi Wykonawca. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. OpisZakup i dostawa artykułów łazienkowych444 min. umywalki, miski ustępowe, półki łazienkowe, podajniki na mydłoZakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń min. doposażenie w meble, stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe dla potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym, urządzenia do utrzymania czystości. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu |
Miejscowosc | Ułęż 168 |
Kod poczt | 08-504 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 8667917 |
Fax | 81 866 70 28 |
Regon | 43064677500000 |
E mail | ekossowska@plusnet.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 29/08/2014 |
Wadium | Wadium nie jest wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. |
Wiedza | Nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Potencjal | Nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Zdolne | Nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Sytuacja | Nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | a) formularz ofertowy - załącznik nr 1. b) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. c). świadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3. d) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. e) certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające spełnianie obowiązujących norm i dopuszczenie do użytkowania w szkole. f) parafowany wzór umowy - załącznik nr 5. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | http://ugulez.bip.lubelskie.pl |
Spec war | Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu Adres: 08-504 Ułęż 168, pow. rycki, woj. lubelskie, pok. 12 |
Data skl | 04/08/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych i Kulturalnych w Ułężu Adres: 08-504 Ułęż 168, pow. rycki, woj. lubelskie, pok. 12 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. |
Czy uniewaznienie | Nie |