Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Budachów

Publication date 2014-07-28
End date 2014-08-14 12:00:00
Instytucja Gmina Bytnica
Miejscowość Bytnica
Województwo lubuskie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251562 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452361197, 374510004, 393700006, 453420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną zapewniającego rozgrywanie meczy zgodnie z dyrektywami PZPN, w miejscowości Budachów gm. Bytnica działka nr 113/1. Istniejąca płyta boiska wymaga
wymiany i modernizacji nawierzchni trawiastej. W celu zrealizowania zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie robót pomiarowych powierzchniowych,
- zdjęcie ziemi urodzajnej (humusu) z powierzchni projektowanego boiska z pryzmowaniem urobku w hałdach,
- wykonania koryta pod nawierzchnię boiska mechanicznie spycharkami, odspojenie gruntu rodzimego w wykopie i przemieszczenie w nasypy, ukopanie i dowóz gruntu brakującego na nasypy,
- wykonanie mieszanek na warstwę wegetacyjną,
- wykonaniu wykopów ręcznych pod słupki bramek,
- wykonaniu warstwy wegetacyjnej,
- wykopanie fundamentów dla zakotwienia słupków bramek,
- bramki do piłki nożnej, istniejące do naprawy i malowania, z osadzeniem w nowych fundamentach,
- oznakowanie nawierzchni boiska,
- wykonanie przyłącza wodociągowego L= 20,0m ze studzienką przyłączeniowo-wodomierzową,
- zamontowanie samojezdnego wózka deszczującego z wężem dł. 105,0m
- montaż ogrodzenia boiska z siatki stalowej powlekanej wys. 1,80m,
- montaż bramy wjazdowej z furtką - 1 komplet i 1 sztuki furtki wejściowej po drugiej stronie boiska (wypełnienie bramy i furtek z paneli stalowych ogrodzeniowych w kolorze siatki ogrodzeniowej).
zakres rzeczowy :
1. powierzchnia nawierzchni trawiastej płyty boiska ogółem 65,0x100,0=6500,0 m2
2. powierzchnia łącznie do zagospodarowania 78,0x116,0=9048,0m2
3. przyłącze wodociągowe L=20,0m,
4. długość ogrodzenia L=302,0m,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna, szkice i rysunki oraz opis robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bytnica
Ulica Bytnica 52
Nr domu 52
Miejscowosc Bytnica
Kod poczt 66-630
Wojewodztwo lubuskie
Tel 0-68 3915796
Fax 0-68 3915888
Internet www.bytnica.pl
Regon 97077021500000
E mail tarczewski@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali porównywalne roboty budowlane tj: wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie, przebudowie, rozbudowie obiektów sportowych w tym boisk o nawierzchni trawiastej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN netto z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz udowodnią, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zdolne Wykonawcy potwierdzą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Sytuacja Wykonawcy potwierdzą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dok potw kosztorys ofertowy
Inne dokumenty kosztorys ofertowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd w dokumentacji projektowej zauważony w trakcie realizacji umowy, b) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 KC), c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustaw, rozporządzeń), w tym ustawowa zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte niniejszą umowa, d) wystąpi redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonaniem robót dodatkowych, e) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie części lub całości umowy w ustalonym terminie, h) w razie konieczności dokonania innej zmiany dokumentacji projektowej (np. w razie ujawnienia potrzeby wykonania robót zamiennych). 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1. opis zmiany, 2. uzasadnienie zmiany, 3. koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4. czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności, tylko i wyłącznie, o których mowa powyżej, w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy
Kryt cena A
Spec www www.bip.bytnica.pl
Spec war Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Data skl 14/08/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)