Zakup 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic wraz z 12 miesięcznym wsparciem technicznym

Publication date 2014-07-29
End date 2014-08-06 13:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253050 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 483100004, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), dalej - ustawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic (dalej: Oprogramowanie) wraz z 12 miesięczną usługą wsparcia technicznego (dalej: Usługa ATiK), w tym:
1) dostarczenie 10 szt. licencji Oprogramowania wraz z podręcznikiem użytkownika, instrukcją instalacji i obsługi Oprogramowania (dalej: Dokumentacja) i dokumentami licencyjnymi, przy czym:
a) warunki licencji na dostarczone Oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz),
b) świadczenie Usługi ATiK na dostarczone 10 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 6 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 ust. 5 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
2) dostarczenie kolejnych licencji Oprogramowania wraz z Dokumentacją i dokumentami licencyjnymi w ilości maksymalnie 10 szt., które Zamawiający zastrzega sobie jako prawo opcji, zgodnie z pkt 3, przy czym:
a) warunki licencji na dostarczone Oprogramowanie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz,
b) świadczenie Usługi ATiK na dostarczone 10 szt. licencji oprogramowania Adobe Reader Extensions Svr 11 All Platforms Multi Language AOO Lic, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w § 6 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 ust. 5 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
3. Zamawiający, w terminie od 01 stycznia 2015 r. do 30 listopada 2015 r., zastrzega sobie prawo złożenia Wykonawcy zamówienia (dalej Zamówienie) na sprzedaż i dostarczenie Oprogramowania w ilości określonej w Zamówieniu, wraz z zapewnieniem Usługi ATiK. Przy realizacji Zamówienia zastosowanie mają postanowienia wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz dotyczące sprzedaży i dostarczenia Oprogramowania. Wzór Zamówienia określa Załącznik nr 3 do wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
4. Niezłożenie przez Zamawiającego Zamówienia na dostarczenie kolejnych licencji, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2), oznacza rezygnację Zamawiającego z korzystania z prawa opcji i nie wymaga podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za dostawę 10 szt. Oprogramowania wraz z Usługą ATiK, o których mowa w pkt 2 ppkt 1).
5. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.

6. Zatem 20 szt. to maksymalna liczba licencji Oprogramowania i usług ATiK jaką Zamawiający może zakupić w ramach niniejszego postępowania, z czego 10 szt. (licencji Oprogramowania i usług ATiK) stanowi zakup minimalny, a zakup kolejnych licencji Oprogramowania i usług ATiK w ilości maksymalnie10 szt. został przez Zamawiającego zastrzeżony jako prawo opcji na podstawie z art. 34 ust. 5 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ulica Al. Jana Pawła II 70
Nr domu 70
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-175
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5950050; 5950001
Fax 022 8602903; 6361677,3185411
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300000
E mail info@arimr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Agencja Wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja Wykonawcza
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
Wiedza posiadania wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie oprogramowania narzędziowego o wartości brutto każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), Uwaga: Jeżeli wartość zamówienia wskazanego w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jego wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A - tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia zamówienia o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A - tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia.
Potencjal Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
Zdolne Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do siwz). 2. Do oferty oprócz dokumentów wskazanych w pkt III.4 i pkt III. 5 należy załączyć: 1) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, 2) dowód wniesienia wadium (oryginał w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą), 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Do daty wystawienia dokumentu stosuje się postanowienia pkt III.4.3.1) odpowiednio,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższych przypadkach: 1) W przypadku zmiany stawek podatku VAT wartość tego podatku zostanie naliczona według stawek właściwych, obowiązujących w dniu wystawienia faktury VAT, przy czym łączna wartość wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy nie przekroczy kwoty brutto określonej w § 8. ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz; 2) na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
Kryt cena A
Spec www http://www.arimr.gov.pl. nr sprawy: DZP-2610-25/2014
Spec war Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa
Data skl 06/08/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33 02-822 Warszawa Parter - Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1) Zamawiający informuje, że nie był przeprowadzany dialog techniczny w rozumieniu art. 31 a ustawy. 2) Czas trwania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2): a) Wykonawca dostarczy, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, 10 sztuk nośników, na których zostało utrwalone Oprogramowanie wraz z dokumentem licencji i Dokumentacją oraz zapewnia Usługę ATiK w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, o którym mowa w §5 ust. 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. b) W przypadku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i złożenia Zamówienia na kolejne nośniki, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz, Wykonawca dostarczy nośniki, na których zostało utrwalone Oprogramowanie wraz z dokumentem licencji i Dokumentacją, w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego Zamówienia oraz zapewnia Usługę ATiK w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru, o którym mowa w §5 ust. 4 wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)