Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2014-07-30
End date 2014-08-11 10:30:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165423 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302161100, 302130005, 302313000, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje realizację 2 zadań. Zadanie nr 1: Dostawa specjalistycznych skanerów dokumentów tj.: - skanery A4 na potrzeby Kancelarii Urzędu Miasta - 4 sztuki, - skaner A3 na potrzeby Wydziału Geodezji wysokowydajny sieciowy skaner płaski formatu A3 do dużych, oprawianych i delikatnych dokumentów - 1 sztuka. Zadanie nr 2: Dostawa komputerów tj.: zestawów komputerowych w skład których wchodzi komputer stacjonarny (PC), monitor oraz oprogramowanie systemowe - 47 sztuk, - komputer przenośny typu laptop - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Ruda Śląska
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowosc Ruda Śląska
Kod poczt 41-709
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2486281 do 9; 2449094
Fax 032 248 7348
Internet www.rudaslaska.bip.info.pl
Regon 00051584000000
E mail zamowienia@rudaslaska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla zadania 1: wykonał należycie co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego na minimalną kwotę 25.000,00zł każda; Dla zadania 2: wykonał należycie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie komputerów na minimalną kwotę 150.000,00zł każda. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy w przedmiocie, liczbie oraz wartości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym, że do odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: W przypadku gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska - jest podmiotem, ona rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których wyżej mowa
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla zadania 2: - Deklaracja zgodności CE dla oferowanego komputera biurkowego, - Folder informacyjny/ulotka producenta sprzętu opisująca oferowany model komputera biurkowego, - Deklaracja zgodności CE dla oferowanego monitora, - Deklaracja zgodności CE dla oferowanego komputera przenośnego
Inne dokumenty 1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1.1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4. niniejszego rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt. 1 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 1.2.Żądanie dokumentów j/w nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.rudaslaska.bip.info.pl
Spec war Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień publicznych (pokój 309)
Data skl 11/08/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój 309 - Wydział Zamówień Publicznych lub Biuro Obsługi Mieszkańców
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Dotyczy sekcji II.2) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)