PRZENIESIENIE i KONWERSJA DANYCH DO SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO do prowadzenia PZGiK i EGiB

Publication date 2014-07-30
End date 2014-08-11 10:00:00
Instytucja Powiat Średzki
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi tabulacji sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254458 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 723100001, 723111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:

modernizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego polegająca na takim przeniesieniu i konwersji danych zawartych w bazach danych i rejestrach Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej (obsługiwanych obecnie przez zainstalowane różne aplikacje komputerowe, w tym głównie przez V-System) aby możliwa była obsługa tych baz danych i rejestrów, w komponentach jednego z systemów teleinformatycznych do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego posiadanych w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ -Warunki techniczne wykonania zamówienia .

3. Oferent przedstawi wzór karty gwarancyjnej do umowy.

4. Oferent wskaże system teleinformatyczny do którego dokona konwersji i przeniesienia danych.

5. Wykonawca ustala i oferuje cenę, która obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia, czyli wszystkie koszty niezbędne (które można przewidzieć) do należytego wykonania przedmiotu zadania,

6. Zamawiający informuje, iż do bieżącego nadzoru i kontroli nad wykonaniem przedmiotu zamówienia wyłoni inspektora nadzoru w odrębnym postępowaniu, który z upoważnienia Starosty będzie kontrolował terminowość, jakość i postęp prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz dokona sprawdzenia wykonania przedmiotu zamówienia przed jego odbiorem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Średzki
Ulica ul. Wrocławska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Środa Śląska
Kod poczt 55-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-71 3175646(7)
Fax 0-71 3175649
Regon 93193476200000
E mail edyta@powiat-sredzki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/10/2014
Wadium Wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , wraz z podaniem ich wartości przedmiotu ,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie z tym że wykażą przynajmniej 1 usługę polegającą na przeniesieniu i konwersji danych zgromadzonych w bazach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik) - części powiatowej tego zasobu - między dwoma dowolnymi różnymi systemami teleinformatycznymi wykorzystywanymi do prowadzenia pzgik a) w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej - dopuszczalne jest oświadczenie wykonawcy. W/w oświadczenie musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać co najmniej: - 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2. - 1 osobę, która uczestniczyła w pracach polegających na konwersji zintegrowanego systemu do obsługi powiatowej bazy danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie obejmującym co najmniej ewidencję gruntów i budynków i lokali oraz numeryczną mapę zasadniczą w Ośrodkach Dokumentacji. 3 oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 PLN..
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiany w zakresie podwykonawstwa: - jeżeli zmiana podwykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, W przypadku zmiany podwykonawcy, nowy podwykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli: - wystąpiła konieczność realizacji zamówień dodatkowych skutkująca koniecznością wydłużenia terminu, - jeżeli zaistnieją przeszkody niezależne od wykonawcy uniemożliwiające terminową realizację zamówienia, - z powodu siły wyższej, c) możliwość dokonania zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w przypadku: - choroby, śmierci lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy . W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia wyznaczonych obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
Spec war j/w
Data skl 11/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Powiatu: Starostwo Powiatowe ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska parter, pok.101 - Punkt Obsługi Klienta -
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat -------------
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)