Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego

Publication date 2014-07-30
End date 2014-08-08 10:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255234 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 722530003, 487800009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 1
Zakup oprogramowania i wsparcia technicznego

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2015 r. dla:

Lp.
Nazwa oprogramowania
Ilość posiadanego wsparcia technicznego
Data wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego
A
B
C
D
1
GWAVA Retain dla Novell GroupWise
230 skrzynek pocztowych
30.09.2014
2
GWAVA Reload
250 skrzynek pocztowych
30.09.2014
3
VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12)
6 procesorów
30.09.2014
4
Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A
4 procesory
30.09.2014
5
Novell Identity Assurance Solution 3.x
230 urządzeń
30.09.2014
6
Novell Open Workgroup Suite (NOWS)
230 urządzeń
30.09.2014
7
Novell SecureLogin
230 urządzeń
30.09.2014
8
Novell ZENworks Full Disk Encryption
230 urządzeń
30.09.2014
9
ZENworks Extension for NOWS
230 urządzeń
30.09.2014

2) zwiększenie ilości licencji niżej wymienionego oprogramowania odpowiednio o 10 skrzynek pocztowych lub 10 urządzeń (z 230 do 240 skrzynek pocztowych/urządzeń) oraz oraz zapewnienie wsparcia technicznego nowych licencji do 30.09.2015 r.:

Lp.
Nazwa oprogramowania
A
B
1
GWAVA Retain dla Novell GroupWise
2
Novell Identity Assurance Solution 3.x
3
Novell Open Workgroup Suite (NOWS)
4
Novell SecureLogin
5
Novell ZENworks Full Disk Encryption
6
ZENworks Extension for NOWS

2. Termin dostawy licencji i wsparcia technicznego: do 30 dni od daty podpisania umowy.
3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to:
a) data początkowa świadczenia usługi wsparcia tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru, nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy a w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowego wsparcia, tj. 30 września 2014 r.
b) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r.
4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie:
a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia,
b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji,
c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem,
d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates),
e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades),
f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: GWAVA, Novell, VMware) licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6a do SIWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 2
Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM

1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie co najmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego, tj. serwis EU oraz IR wraz z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Web Security oraz NG SSL VPN and NAC, na okres 12 miesięcy, tj. od dnia 4 grudnia 2014 r. (wygaśnięcie aktualnie posiadanego wsparcia).
2. Wsparcie techniczne ma zapewniać:
a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia,
b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne),
c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora w języku polskim dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00,
d) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji, poprawiające wydajność oraz bezpieczeństwo systemu UTM,
e) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie na okres wsparcia technicznego,
f) poprawne działanie i aktualizację serwisów Virus Scanner, DNS Service, Firewall, HTTP-Proxy, URL Filter, VPN Service.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6b do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Ulica ul. Gliniana 20-22
Nr domu 20-22
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-525
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7701 600
Fax 71 7701 633
Internet http://www.pup-wroclaw.pl/
Regon 93211248200000
E mail informatyka@pup-wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); jeśli zmiana stawki będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia.
Kryt cena A
Spec www http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
Spec war Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, budynek A, pokój nr 04 (kancelaria)
Data skl 08/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, budynek A, sala 314
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)