Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego
Publication date | 2014-07-30 |
End date | 2014-08-08 10:00:00 |
Instytucja | Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 255234 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722530003, 487800009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 1 Zakup oprogramowania i wsparcia technicznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2015 r. dla: Lp. Nazwa oprogramowania Ilość posiadanego wsparcia technicznego Data wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego A B C D 1 GWAVA Retain dla Novell GroupWise 230 skrzynek pocztowych 30.09.2014 2 GWAVA Reload 250 skrzynek pocztowych 30.09.2014 3 VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12) 6 procesorów 30.09.2014 4 Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A 4 procesory 30.09.2014 5 Novell Identity Assurance Solution 3.x 230 urządzeń 30.09.2014 6 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 230 urządzeń 30.09.2014 7 Novell SecureLogin 230 urządzeń 30.09.2014 8 Novell ZENworks Full Disk Encryption 230 urządzeń 30.09.2014 9 ZENworks Extension for NOWS 230 urządzeń 30.09.2014 2) zwiększenie ilości licencji niżej wymienionego oprogramowania odpowiednio o 10 skrzynek pocztowych lub 10 urządzeń (z 230 do 240 skrzynek pocztowych/urządzeń) oraz oraz zapewnienie wsparcia technicznego nowych licencji do 30.09.2015 r.: Lp. Nazwa oprogramowania A B 1 GWAVA Retain dla Novell GroupWise 2 Novell Identity Assurance Solution 3.x 3 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 4 Novell SecureLogin 5 Novell ZENworks Full Disk Encryption 6 ZENworks Extension for NOWS 2. Termin dostawy licencji i wsparcia technicznego: do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to: a) data początkowa świadczenia usługi wsparcia tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru, nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy a w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowego wsparcia, tj. 30 września 2014 r. b) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia, b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji, c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades), f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: GWAVA, Novell, VMware) licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6a do SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 2 Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM 1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie co najmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego, tj. serwis EU oraz IR wraz z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Web Security oraz NG SSL VPN and NAC, na okres 12 miesięcy, tj. od dnia 4 grudnia 2014 r. (wygaśnięcie aktualnie posiadanego wsparcia). 2. Wsparcie techniczne ma zapewniać: a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora w języku polskim dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00, d) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji, poprawiające wydajność oraz bezpieczeństwo systemu UTM, e) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie na okres wsparcia technicznego, f) poprawne działanie i aktualizację serwisów Virus Scanner, DNS Service, Firewall, HTTP-Proxy, URL Filter, VPN Service. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 6b do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu |
Ulica | ul. Gliniana 20-22 |
Nr domu | 20-22 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-525 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 7701 600 |
Fax | 71 7701 633 |
Internet | http://www.pup-wroclaw.pl/ |
Regon | 93211248200000 |
E mail | informatyka@pup-wroclaw.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | Formularz oferty |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); jeśli zmiana stawki będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872 |
Spec war | Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, budynek A, pokój nr 04 (kancelaria) |
Data skl | 08/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, budynek A, sala 314 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |