Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.

Publication date 2014-07-30
End date 2014-08-05 08:00:00
Instytucja Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255370 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 723120005, 795000009, 795510001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania:
1. Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: EA
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych:
- informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX
- rejestracja czynności i zdarzeń,
- poszukiwanie majątków zobowiązanych,
- obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego,
- odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX,
- obsługa Egapoltax w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym
- rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi,
- kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach,
- wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX,
- badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej,
- korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów,
- archiwizacja akt egzekucyjnych,
- komputerowe maszynopisanie,
- dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office),
- realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców.
Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014r.

2. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: EA

- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
- Archiwizacja dokumentów związanej z egzekucją,
- Obsługa tytułów wykonawczych,
- Wprowadzanie danych do systemu BIBLIOTEKA AKT.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 784 godziny.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 11 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014r.


3. Zadanie nr 3 obejmuje 1 część:RB
- Rozliczanie i kontrola należności wyegzekwowanych w drodze postępowania administracyjnego przez poborców skarbowych.
- Sprawdzanie i kontrola prawidłowości i zgodności sum wyegzekwowanych przez poborców w podziale na:
- koszty egzekucyjne,
- koszty upomnień,
- należności głównej,
- odsetek za zwłokę,
- opłaty prolongacyjne,
- Terminowość i prawidłowość przekazywania pobranych przez poborców kwot na rachunki bankowe wierzycieli.
- Kontrola rachunkowa zapisów zawartych w kwitariuszach z dowodami wpłat oraz służbą.
- Kontrola i porównanie zgodności wpłat z rachunkiem bankowym urzędu skarbowego,
- realizacja ww czynności poprzez obsługę programu księgowego.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 784 godziny.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 11 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

4. Zadanie nr 4 obejmuje 1 część: KS
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych:
- informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX
- rejestracja czynności i zdarzeń,
- poszukiwanie majątków zobowiązanych,
- obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego,
- rejestracja czynności i zdarzeń (rejestracja wniosków, mandatów, spraw karnych skarbowych, wykazy podatników zobowiązanych
- Pozyskiwanie danych i materiałów do prowadzonych w komórce spraw karnych skarbowych w zakresie zobowiązań podatników i płatników,
- Czynności administracyjne: wezwania - wpisywanie, redagowanie i udzielanie odpowiedzi na pisma w zakresie podstawowym, zbieranie informacji, tworzenie akt zastępczych,
- dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office),
- realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT, MANDATY.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.


5. Zadanie nr 5 obejmuje 1 część: OL
Szczegółowy opis:
- rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu,
- rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru,
- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców,
- opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych,
- rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej,
- terminowa realizacja zadań,
- dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office),
- realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, BIBLIOTEKA AKT.

Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca.
Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 5296 godziny (zadanie nr 1-5).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
Ulica ul. Ostrowskiego 5
Nr domu 5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-238
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-71 79 77 300
Fax 0-71 79 75 603
Regon 93052571900000
E mail us0224og@ds.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2).
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych - Załącznik nr 5 do SIWZ - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT, POLTAX, MANDATY, SYMFONIA, KURS KSIĘGOWOŚCI oraz załączy dowody (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie przedmiotowych usług niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 6)
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 6)
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy. 2.Załącznik Nr 2 - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 3.Załącznik Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 5.Załącznik Nr 7 - 11 - Wzór umowy 6.Załącznik Nr 5- Oświadczenie o znajomości programów komputerowych. 7.Załącznik Nr 6- Oświadczenie o ukończeniu szkoły średniej, 8. Kserokopia dowodu osobistego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 30
Kryt 2 doświadczenie zawodowe
Kryt 2p 70
Spec www www.us-fabryczna.wroc.pl
Spec war www.us-fabryczna.wroc.pl
Data skl 05/08/2014
Godz skl 08:00
Miejsce URZĄD SKARBOWY WROCŁAW - FABRYCZNA, UL. OSTROWSKIEGO 5, 53-238 WROCŁAW, POK. 327, III PIĘTRO.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)