Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie US w Bydgoszczy w ramach SISk w zakresie modernizacji regionalnych ośrodków informacji, wraz z adaptacją pomieszczeń i budową stanowisk pracy w ramach projektu SISP-2: Budowa dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji.

Publication date 2014-07-30
End date 2014-08-14 10:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255380 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 453000000, 453100003, 453110000, 453143200, 453151009, 453320003, 454211005, 454211524, 454211531, 454300000, 454421008, 454500006, 391300002, 323200002, 311540000, 451113001, 454321115, 453143004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza (w budynku B i C) na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1-3 w ramach Zadania 3 (SISk) projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
W budynku B prace realizowane będą w pomieszczeniach biurowych (strefa szybkiej obsługi klienta, tzw. sala obsługi klienta, biblioteka, sala szkoleniowo-konferencyjna) i korytarzu, w budynku C na parterze i pierwszym piętrze.
Prace obejmują:
1)remont pomieszczeń oraz wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, SAP i kontroli dostępu w budynku B, instalacji sieci LAN w budynku B i C oraz dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie,
2)dostawa wyposażenia ruchomego w budynku B,
3)dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B.

Opis

1)Wykonanie otworów drzwiowych oraz powiększenie otworu drzwiowego w drzwiach wejściowych do pomieszczeń biurowych w sali obsługi klienta i bibliotece w budynku B.
2)Wykonanie robót budowlanych: rozbiórka ścian działowych, montaż ścian działowych, zamurowanie otworu drzwiowego, montaż stolarki drzwiowej, szpachlowanie oraz malowanie ścian, montaż sufitu podwieszanego, położenie wykładziny w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
3)Wykonanie instalacji elektrycznej (do gniazd i oświetlenia, wraz z tablicą elektryczną rozdzielczą) oraz wodno-kanalizacyjnej w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
4)Wykonanie instalacji SAP w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
5)Wykonanie instalacji kontroli dostępu w sali obsługi klienta, bibliotece
i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B.
6)Dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali obsługi klienta, bibliotece i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B. UWAGA: w sali szkoleniowo-konferencyjnej na oknach mają być zamontowane rolety z materiału podgumowanego (5 szt. w świetle okien) w zamian za podane w przedmiarze żaluzje i wertikale. Kolor tkaniny zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
7)Wykonanie instalacji sieci LAN wraz z zasilaniem elektrycznym do komputerów w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
8)Wykonanie instalacji sieci LAN na parterze i pierwszym piętrze w budynku C.
9)Dostawa 9 szt. urządzeń podtrzymujących napięcie o następujących parametrach:
a)obudowa typu Tower,
b)moc pozorna 1400VA,
c)architektura Line-interactive,
d)liczba gniazd z utrzymaniem zasilania - min. 6 IEC 320 C13,
e)czas podtrzymania przy 50% obciążenia - min. 12 minut,
f) maksymalny czas przełączania - 6 ms,
g)zasilanie i wyjście jednofazowe 230V,
h)sinusoidalne napięcie wyjściowe,
i)gwarancja 36 miesięcy.
10)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 1.1)Dostawa wyposażenia ruchomego do sali obsługi klienta, biblioteki i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B.
2)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym
i przedmiarem robót, dotyczących CZĘŚCI 2.1)Dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B.
2)Podłączenie urządzenia do instalacji zasilającej oraz strukturalnej oraz uruchomienie wyświetlacza.
3)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektem budowlano-wykonawczy, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Ulica ul. Konarskiego 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-066
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-52 36 69 390
Fax 0-52 36 69 356
Internet http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Regon 00033155300000
E mail b.borowicz@stat.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2014
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium dla CZĘŚĆ 1 w kwocie 5.000,00 zł. Dla CZĘŚCI 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał: a)w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 1 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie budynku z uwzględnieniem instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, instalacji SAP i instalacji LAN o wartości nie niższej niż 260.000,00 zł brutto każda, CZĘŚCI 3 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na dostawie i montażu wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda; b)w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 2 - co najmniej dwie dostawy wyposażenia ruchomego dotyczącego mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 11 SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wśród osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia wskaże osoby pełniące funkcje kierowników lub osób nadzorujących prace dla poszczególnych CZĘŚCI zamówienia, posiadające odpowiednie uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: dla CZĘŚCI 1: a)Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, -co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. b)Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, -co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych. c)Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba, która posiada: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych. d)minimum 1 osoba, która posiada świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. dla CZĘŚCI 2: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ. dla CZĘŚCI 3: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dla CZĘŚCI 1 wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł brutto. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż: dla CZĘŚCI 1 - 600.000,00 zł, dla CZĘŚCI 2 - 100.000,00 zł, dla CZĘŚCI 3 - 100.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 8 i 9 niniejszej SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Spec war Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 124, I piętro, budynek C
Data skl 14/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 136, I piętro, budynek C
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)