Publication date |
2014-07-31 |
End date |
2014-08-08 09:00:00 |
Instytucja |
Wójt Gminy Bolesławiec |
Miejscowość |
Bolesławiec |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Drukowane książki,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Meble,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny,
- Bielizna pościelowa,
- Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
- Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
165919 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
375000003, 391621006, 391620005, 391621109, 378000006, 375200009, 391000003, 391610008, 301900007, 392211008, 395120004, 221100004, 323000006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wójt Gminy Bolesławiec
|
Ulica |
ul. Teatralna 1a
|
Nr domu |
1a
|
Miejscowosc |
Bolesławiec
|
Kod poczt |
59-700
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
075 7323221
|
Fax |
075 7351783
|
Internet |
www.gminaboleslawiec.pl
|
Regon |
00053373600000
|
E mail |
inwestycje@gminaboleslawiec.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
29/08/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
|
Wiedza |
Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, instalacji i rozmieszczenia wyposażenia przedszkola lub szkoły na kwotę co najmniej 20.000 zł (brutto). Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
nie dotyczy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 Ustawy (upzp) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Ustawy (upzp), nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.; 2) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te nie pozostają w sprzeczności z treścią oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze Stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.gminaboleslawiec.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a..
|
Data skl |
08/08/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a..
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zadanie realizowane przez Gminę Bolesławiec w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01.-02-116/13 pn. Moje przedszkole moją, szansą na przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|