Zakup systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów radiologicznych (PACS)

Publication date 2014-07-31
End date 2014-08-08 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Systemy informacji medycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166385 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 488140007, 331113004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów radiologicznych (PACS).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zakres prac, zasady ich wykonywania wymagane parametry techniczno użytkowe i ich funkcjonalność, przedstawiono w załączniku nr 1 stanowiącym integralną cześć SIWZ.
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Zamawiającego, określonego we wzorze umowy w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji przedmiotu zamówienia w terminie jak dla wykonania przedmiotowego zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Ulica ul. Dojazd 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-631
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8464770
Fax 61 8464765
Internet www.zamowienia.szpitalmsw.poznan.pl
Regon 63117871000000
E mail zamowienia@szpitalmsw.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 70
Wadium 1. Zamawiający ustala wadium w następującej wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego oddział Poznań nr 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane parametry techniczno użytkowe i ich funkcjonalność, 2) załącznik nr 2 do SIWZ - wymagany minimalny okres gwarancji 3) załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz oferty 4) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą 5) szczegółową kalkulację cenową na dostarczony przedmiot zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numerów katalogowych dostarczanych urządzeń lub cech indywidualnych oprogramowania bądź nazwy własnej urządzeń lub nazwy własnej oprogramowania na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w siwz oraz nie gorsze niż ofercie Wykonawcy - o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych) bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku, 2) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, które stanowią cześć lub element Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zamawiającego - na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w siwz oraz nie gorsze niż ofercie Wykonawcy, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych), bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku, 3) wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia lub organów nadzoru, a także innych organów państwa lub jednostek administracyjnych, albo płatników innych niż NFZ, a także organu założycielskiego Zamawiającego - w zakresie wynikającym z tych zmian, 4) jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy. 2. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.zamowienia.szpitalmsw.poznan.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, ul. Dojazd 34 60-631 Poznań,
Data skl 08/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, ul. Dojazd 34 60-631 Poznań, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lub w Kancelarii
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) deklarację zgodności CE, 2) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)