Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Trojanów w ramach projektu: Przedszkolaki z Gminy Trojanów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

Publication date 2014-07-31
End date 2014-08-08 14:00:00
Instytucja Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów
Miejscowość Trojanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Dywany,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 255814 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 485200009, 323220006, 375230000, 375240007, 375352009, 391000003, 397134306, 397134203, 397131004, 302000001, 302321304, 385200006, 395310003, 441122000, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE I
1)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Życzynie,
2)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Budziskach,
3)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Damianowie,
4)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Korytnicy,
5)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Podebłociu,
6)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Więckowie,
7)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Woli Koryckiej Górnej,

ZADANIE II

1)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Budziskach,
2)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Damianowie,
3)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Korytnicy,
4)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Podębłociu,
5)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Trojanowie,
6)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Więckowie,
7)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Woli Koryckiej,
8)Wyposażenie 2 oddziałów przedszkolnych przy szkole w Życzynie.

ZADANIE III
1)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Damianowie,
2)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Korytnicy,
3)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Podebłociu,
4)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Trojanowie,
5)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Więckowie,
6)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Woli Koryckiej,
7)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Życzynie,
8)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Budziskach.

Opis

1)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Życzynie,
2)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Budziskach,
3)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Damianowie,
4)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Korytnicy,
5)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Podebłociu,
6)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Więckowie,
7)Organizacja placu zabaw w oddziale przedszkolnym w szkole w Woli Koryckiej Górnej1)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Budziskach,
2)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Damianowie,
3)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Korytnicy,
4)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Podebłociu,
5)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Trojanowie,
6)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Więckowie,
7)Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy szkole w Woli Koryckiej,
8)Wyposażenie 2 oddziałów przedszkolnych przy szkole w Życzynie.1) Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Damianowie,
2)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Korytnicy,
3)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Podebłociu,
4)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Trojanowie,
5)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Więckowie,
6)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Woli Koryckiej,
7)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Życzynie,
8)Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do oddziału przedszkolnego przy szkole w Budziskach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów
Ulica Trojanów 57a
Nr domu 57a
Miejscowosc Trojanów
Kod poczt 08-455
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-25 6827120 w. 34
Fax 0-25 6827195
Internet www.trojanow.pl
Regon 00054449600000
E mail drogi@trojanow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust 1 pkt 7 ustawy pzp.
Czas D
Data zak 30/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie polegające na: -dostawie i montażu placów na kwotę łączną nie mniejszą niż 200 000 zł brutto (zadanie I); -wyposażenia przedszkoli na kwotę łączną nie mniejszą niż 200 000 zł brutto (zadanie II); -dostawę sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na kwotę łączną nie mniejszą niż 100 000 zł brutto (zadanie III); oraz przedstawi dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie IX specyfikacji na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży na tę okoliczność oświadczenie.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży na tę okoliczność oświadczenie
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw A) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. B) certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL). C) Deklaracja zgodności CE. D)Oferowany model notebooka musi posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym Windows 8 (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL).
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz oferty. 2.Zaakceptowany projekt umowy. 3.Formularz cenowy, w którym należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. 4.Wykaz zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom biorącym udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: -nastąpi okoliczność wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy; -zmiana obowiązującego prawa; -rezygnacji zamawiającego z wykonania części zamówienia; -zmiany podwykonawcy robót; -wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne; -zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, które umożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. Strony ustalają, że wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. Każda ze stron może wystąpić z inicjatywą zmiany umowy, z tym, że decyzja o zmianie należy każdorazowo do Zamawiającego
Kryt cena A
Spec www www.trojanow.pl
Spec war Urząd Gminy w Trojanowie, Trojanów 57A, 08-455 Trojanów pok. nr 12
Data skl 08/08/2014
Godz skl 14:00
Miejsce Urząd Gminy w Trojanowie, Trojanów 57A, 08-455 Trojanów pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)