Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów, sprzętu multimedialnego i audiowizualnego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-13 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Sieć zintegrowana,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257754 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302132007, 302320004, 331951004, 302360002, 324200003, 324131002, 480000008, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzęt komputerowy, drukarki, skanery, sprzęt multimedialny i audiowizualny oraz sprzęt fotograficzny - szczegółowy opis: zał. nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
Ulica ul. Szewska 48
Nr domu 48
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-139
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3432855
Fax 071 3432855
Internet www.uni.wroc.pl
Regon 00000130100000
E mail przetargi@wnhip.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W zakresie 1 części zamówienia (zadanie 1) - Wykonawca winien wykazać się, że wykonał (lub wykonuje obecnie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 50 000 zł brutto, której przedmiotem była dostawa urządzeń komputerowych. W zakresie 2 części zamówienia (zadanie 2) - Wykonawca winien wykazać się, że wykonał (lub wykonuje obecnie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 50 000 zł brutto, której przedmiotem była dostawa urządzeń komputerowych.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Patrz punkt III 6
Inne dokumenty 1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Pełnomocnictwo dla osoby-osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę , gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilk u Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składa nie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 4. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym cel u pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (lub odpowiednio w pkt 3 i 4) oraz 5. Dokumenty wymienione w pkt 1, 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący zał. nr 3. 2. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości zastosowanej stawki VAT w przypadku wyrażenia zgody przez MNiSW na zastosowanie 0 stawki VAT na zakupione towary, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT na oferowane zamówienie pod warunkiem legislacyjnej zmiany obowiązujących stawek na terenie Polski.
Kryt cena A
Spec www www.uni.wroc.pl
Spec war Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław.
Data skl 13/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław, I piętro, pokój 110.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)