Dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Niedźwiada w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Publication date 2014-08-01
End date 2014-08-11 10:00:00
Instytucja Gmina Niedźwiada
Miejscowość Niedźwiada
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257808 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 481900006, 375200009, 391610008, 392200000, 393140006, 397151008, 454321005, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niedźwiada, w szczególności:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup i montaż wykładziny PCV,
- dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- dostawa i montaż wyposażenia kuchni,
- dostawa i montaż mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych,
- dostawa i montaż rolet okiennych,
- dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- zakup i dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do oddziałów przedszkolnych,
- dostawa sprzętu zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi,
- dostawa i montaż osłon na grzejniki.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 1 i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
2.1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie dostarczone artykuły były fabrycznie nowe, wolne od wad. Instrukcje do zamawianych towarów muszą być w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
2.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres min. 12 miesięcy, licząc od daty odbioru, dokonanego na podstawie protokołu odbioru.
2.3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zamontować urządzenia i meble objęte zamówieniem, odrębnie w każdej ze szkół pod wskazanymi niżej adresami szkół oraz zgodnie z następującym podziałem:
PAKIET 1 Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy Książęcej, Brzeźnica Książęca 24, 21-104 Niedźwiada
PAKIET 2 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tarle, Tarło 103, 21-104 Niedźwiada
PAKIET 3 Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Pałecznicy, Pałecznica 81, 21-104 Niedźwiada
PAKIET 4 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Niedźwiadzie, Niedźwiada 42, 21-104 Niedźwiada
PAKIET 5 Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy Bychawskiej, Brzeźnica Bychawska 123, 21-104 Niedźwiada
2.4. Wykonawca dostarczy wymagane wyposażenie do poszczególnych szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek i montaż w każdej ze szkół, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi przedstawicielowi danej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy.
2.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy towarów, urządzeń i wyrobów użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako wzorcowe, a nie konkretne nazwy firmowe. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń i wyrobów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Niedźwiada
Miejscowosc Niedźwiada
Kod poczt 21-104
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 85 12 004
Fax 81 464 32 79
Regon 43101953700000
E mail rrl@niedzwiada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 gr) brutto.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://www.ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
Spec war Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada
Data skl 11/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada, sekretariat urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: - zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, - konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w siwz i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)