Dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Niedźwiada w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Publication date | 2014-08-01 |
End date | 2014-08-11 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Niedźwiada |
Miejscowość | Niedźwiada |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 257808 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 481900006, 375200009, 391610008, 392200000, 393140006, 397151008, 454321005, 397200005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niedźwiada, w szczególności: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu, - zakup i montaż wykładziny PCV, - dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - dostawa i montaż wyposażenia kuchni, - dostawa i montaż mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych, - dostawa i montaż rolet okiennych, - dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup i dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do oddziałów przedszkolnych, - dostawa sprzętu zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - dostawa i montaż osłon na grzejniki. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 1 i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie dostarczone artykuły były fabrycznie nowe, wolne od wad. Instrukcje do zamawianych towarów muszą być w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres min. 12 miesięcy, licząc od daty odbioru, dokonanego na podstawie protokołu odbioru. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zamontować urządzenia i meble objęte zamówieniem, odrębnie w każdej ze szkół pod wskazanymi niżej adresami szkół oraz zgodnie z następującym podziałem: PAKIET 1 Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy Książęcej, Brzeźnica Książęca 24, 21-104 Niedźwiada PAKIET 2 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tarle, Tarło 103, 21-104 Niedźwiada PAKIET 3 Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Pałecznicy, Pałecznica 81, 21-104 Niedźwiada PAKIET 4 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Niedźwiadzie, Niedźwiada 42, 21-104 Niedźwiada PAKIET 5 Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy Bychawskiej, Brzeźnica Bychawska 123, 21-104 Niedźwiada 2.4. Wykonawca dostarczy wymagane wyposażenie do poszczególnych szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek i montaż w każdej ze szkół, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi przedstawicielowi danej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 2.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy towarów, urządzeń i wyrobów użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako wzorcowe, a nie konkretne nazwy firmowe. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń i wyrobów |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Niedźwiada |
Miejscowosc | Niedźwiada |
Kod poczt | 21-104 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 85 12 004 |
Fax | 81 464 32 79 |
Regon | 43101953700000 |
E mail | rrl@niedzwiada.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 15/09/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Wiedza | Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 gr) brutto. |
Potencjal | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | http://www.ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl |
Spec war | Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada |
Data skl | 11/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada, sekretariat urzędu |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej |
Czy uniewaznienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: - zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, - konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w siwz i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy. |